Gå til innhold

Skuffet over menneskeheten


Anbefalte innlegg

Skrevet

når fotballfrue på blogg.no har så mange lesere!

Hjelp meg å forstå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er forskjellige. Har du ikke forstått det til nå, er det nok desverre for sent, og oss på forumet kan ikke hjelpe deg...

Skrevet

Og hvorfor er det så rart? Hun skriver bra, og har mange bra tips.. Hvorfor skulle ikke hun ha mange lesere? Norges desidert beste blogg hvis du ser på innhold..

Skrevet

Ehhhh.. Norges beste blogg? Og du signerer med nick??

Du må være Caroline.

Norges mest fjasete, overfladiske, gid'a meg blogg er det.

Halve Nigeria sulter. Men Guuuuud jeg brakk enn negl, på lilletåen. Uff.

Skrevet

Hehe.. så fordi Nigeria sulter, så skal ikke hun få leve livet sitt og skrive om akkurat det hun vil?

 

Hva med alle de andre bloggene som er på topplisten, hvorfor nevner du ikke noen av de? Har en følelse at det ligger mye sjalusi her, sjalusi mot en jente som er meget vellykket. I motsetning til deg, som sitter anonym på "dinbaby-forumet".. Beklager, jeg må bare le litt. Jeg forstår godt at du er anonym for å si d sånn :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...