Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 når fotballfrue på blogg.no har så mange lesere! Hjelp meg å forstå.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Folk er forskjellige. Har du ikke forstått det til nå, er det nok desverre for sent, og oss på forumet kan ikke hjelpe deg...
Linn1234 Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Og hvorfor er det så rart? Hun skriver bra, og har mange bra tips.. Hvorfor skulle ikke hun ha mange lesere? Norges desidert beste blogg hvis du ser på innhold..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Ehhhh.. Norges beste blogg? Og du signerer med nick?? Du må være Caroline. Norges mest fjasete, overfladiske, gid'a meg blogg er det. Halve Nigeria sulter. Men Guuuuud jeg brakk enn negl, på lilletåen. Uff.
Linn1234 Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Hehe.. så fordi Nigeria sulter, så skal ikke hun få leve livet sitt og skrive om akkurat det hun vil? Hva med alle de andre bloggene som er på topplisten, hvorfor nevner du ikke noen av de? Har en følelse at det ligger mye sjalusi her, sjalusi mot en jente som er meget vellykket. I motsetning til deg, som sitter anonym på "dinbaby-forumet".. Beklager, jeg må bare le litt. Jeg forstår godt at du er anonym for å si d sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå