Bassen&Spira <3 Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Har lyst på ny tlf.. Aldri hatt sony ericsson, men lurer litt på å kjøpe denne. Hvordan syntes du den er?
Mockanin Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Jeg er veldig fornøyd. Kjøpte den på lørdag så den er litt uvandt ennå. Hadde Iphone før.
Bassen&Spira <3 Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2010 Hvor kjøpte du den?? Hvilket abonnement? Hvor mye betalte du? Tenkte å kjøpe på nett :-)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Har mini pro... Har alltid vært veldig fornøyd med Sony Ericsson, men denne var vanskeligere å finne fram på enn de med vanlig skjerm. Tror jeg trenger å øve meg litt. Men den er nok like god som andre touch-mobiler. I forhold til den forrige jeg hadde (LG) så reagerer denne utrolig raskt på trykking osv, så jeg tror at dette er en veldig god telefon. Er bare det der med å finne ut hvordan man skal ringe osv, men det er uansett alltid nytt når man får ny telefon.
Gjest Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Hørt om flere som er misfornøyd med den. Den er rett og slett for liten. Ville heller valg U20 mini pro. Det er samme tlf, men med tastatur som du skyver ut på siden. Kjempesøt!
Gjest Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperiax10minipro?cc=no&lc=no
ConsuelaBananaHammock Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 Jeg elsker Sony Ericsson og hadde tenkt å kjøpe x10 mini denne gangen. Men når jeg snakket med de på Elkjøp forandret jeg mening. Den er god, men dårlig batteritid (4 timers taletid, så man kunne regne med å måtte lade den hver dag om man brukte den litt) og litt vanskelig siden den er så liten og det er touch. Det var akkurat disse 2 punktene som gjorde meg usikker, og når jeg spurte om de negative sidene så var det dette svaret jeg fikk. Så jeg valgte heller Samsung Galaxy spica. Større skjerm, 11 timers taletid. Men såklart, X10 mini'en er HOT! ) hehe
Silje og Vaniljebollene Skrevet 8. juli 2010 #8 Skrevet 8. juli 2010 Men vanlig X10 (ikke mini) har vesentlig bedre batteritid. 10 timer eller noe. Om du klarer deg uten utskyvbart tastatur da. Jeg er avhengig av å ha et skikkelig tastatur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå