Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 det har seg sånn at det var slutt mellom meg og typen en periode . jeg hadde det vondt og fikk plutselig god kontakt med en gammel kamerat av meg som også hvet hvem typen min er og omvendt .. meg og typen (bf) fant heldigvis sammen igjen. men siden vi hang ut og klaffet så godt så har da denne vennen min fått følelser for meg,og orker ikke treffe meg på en stund pga en dårlig periode. harregud jeg får så vodt. hvorfor ?? hvorfor måtte han falle. har det ikke så greit ellers hell så det er derfor jeg får så vondt av ham nå ( er vel ikke noe jeg kan gjøre heller ? ble helt trist nå, jeg sårer visst noen samme hva jeg gjør i alle sammenhenger !
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Hvem falt? Bf eller vennen? Måtte personen sy? Skjønner det kan være vondt, men det gror som regel fint av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå