sola26 Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Hvor lenge har man eggløsning?er det flere dager?i går og i dag har jeg vært så rar nederst i ryggen,og stiv nede i magen på en måte.har litt slim innabors også. Så gjelder det foreldrepenger.Må mann jobbe 50% eller mer for å få foreldrepenger? eller er det en viss sum mann må ha tjent?Jeg studerer,og skulle jeg bli gravid,så får jeg jo stipend fra lånekassen på 5000.Får jeg da 5000 rundt der fra nav også,så vil jeg jo klare meg.
spirenrfire Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Egget lever vistnok bare i 1 døgn mens det venter på sædcellen:p Man får ikke foreldrepenger så vidt jeg vet når man er student og ikke har arbeidsinntekt. Jeg fikk i allefall ikke det på noen av de 2 svangerskapene jeg har hatt. Fikk bare nedkomsstønaded på rundt 30000. Men du kan søke lånekassen om fødselsstipend etter at barnet er født for du må sende med kopi av fødselsattest. Du vil også få omgjort noe av lånet ditt til stipend om du har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå