Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har man eggløsning?er det flere dager?i går og i dag har jeg vært så rar nederst i ryggen,og stiv nede i magen på en måte.har litt slim innabors også.

 

Så gjelder det foreldrepenger.Må mann jobbe 50% eller mer for å få foreldrepenger? eller er det en viss sum mann må ha tjent?Jeg studerer,og skulle jeg bli gravid,så får jeg jo stipend fra lånekassen på 5000.Får jeg da 5000 rundt der fra nav også,så vil jeg jo klare meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egget lever vistnok bare i 1 døgn mens det venter på sædcellen:p

 

Man får ikke foreldrepenger så vidt jeg vet når man er student og ikke har arbeidsinntekt. Jeg fikk i allefall ikke det på noen av de 2 svangerskapene jeg har hatt. Fikk bare nedkomsstønaded på rundt 30000.

Men du kan søke lånekassen om fødselsstipend etter at barnet er født for du må sende med kopi av fødselsattest.

Du vil også få omgjort noe av lånet ditt til stipend om du har det.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...