Gå til innhold

Trassalder i annmarsj?


knerten09+ knerteline11

Anbefalte innlegg

Tror knerten begynner trassalderen allerede jeg gitt. Han har i det siste blitt helt ram på å skrike og bli nesten hysterisk om ikke alt går helt etter hans vilje. Han har til og med begynt med den tradisjonelle "legge seg flat på magen og skrike og sprelle" taktikken. Ai ai, her kan det bli livat fremover, hehe.

Bestemt gutt, skjønner ikke hvor han har det fra ;-) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, dette høres kjent ut... Men heldigvis er det forholdsvis lett å distrahere han, så han glemmer det fort..

 

Men, oppdragelsen er i alle fall godt i gang kan man si.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også...

Lillebror er bestemt så det holder. Dersom han ikke får det som han vil begynner han å hyle og riste på hodet. Blir det riktig ille legger han seg på magen og spreller med beina og dunker hodet i gulvet. Herreverden sier jeg bare...

 

Dersom han har bestemt seg for å ikke ha på pysj så gjør han alt i sin makt for å vri seg ut av grepet mitt. Luer er pyton og SKAL av.

 

Det eneste han har skjønt det ikke nytter i det hele tatt å hyle for er når vi tar fjernkontrollen fra han. Da hyler han litt også er han ferdig. Ellers kan han holde på en god stund før han lar seg distrahere... Huff og huff! Hadde virkelig håpet at trassen skulle komme litt senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!! Her er det ramaskrik hver gang verden går litt i mot han!! Men heldigvis lett å få på bedre tanker! Men er veldig imponert over at de allerede nå legger seg ned å skriker og sparker med beina!! Hvor har de lært det liksom?? Lillemann her har ingen søsken han har sett det av...så da må det være noe han har kommet på selv?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...