Marbella Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Kjøpte en T2H dress i str 80 og den må være sinnsykt stor i str, hun bruker 80 nå i alt annet men den er alt for stor. Må kjøpe en ny til barnehagestart, hva anbefaler dere????
Hikken Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Hehe, skulle til å si ticket jeg ) Jeg kjøpte også str. 80, og den holdt til hun var godt inn i størrelse 86. Er kjempefornøyd med den likevel da, tåler masse og funker som regntøy )
Trollmor m/ trolljente Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 behold den, dressen blir nok ikke brukt før om en stund uansett, og armer/ben kan brettes opp:)
HTC Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Jeg vil tro du kan bruke den innen det er behov for den. Vinterdresser og min erfaring: Troll med avtagbart ullfor = Supert, supert, supert Reima = Troll var bedre i de minste str, fra ca 4-5 års alder ble Reima grei og jeg er fornøyd (valgte da den mest slitesterke modellen) Reflex = dritt HH = Jeg syntes den var stiv og tung og brukte denne som ekstradress, jentungen elsket gummien på rompe/lår siden den ble perfekt å skli med
Marbella Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2010 Her i Nord kan vi bruke dresser hver dag......den er alt for stor i kroppen så jeg må ha en ny..... Vinterdresser er det ingen over eller under Nanook dresser men de koster .....kjøpte en på halv pris til 1200,- Satte og diskuterte dresser med en vennine i Oslo og vi her i Nord Norge har et helt annet behov med dresser en mange sørpå......
Guttemamma x 3 Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 Jeg synes T2H er de beste vinterdressene. Har også prøvd Reima, men den var veldig tykk og stiv, ihvertfall i de minste størrelsene. På vår-/høstdresser har vi brukt Reima og nå sist Name-It. Begge har veldig god kvalitet. Bruker høst-dressen nesten hele året her i Oslo, har ull-undertøy + strikkedress under og da blir det varmt nok. Har ikke prøvd Name-It vinterdress, men ut ifra kvaliteten (og prisen) på vår-/høstdressen så skal jeg definitivt prøve den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå