Gå til innhold

Hvilken parkdress anbefaler dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en T2H dress i str 80 og den må være sinnsykt stor i str, hun bruker 80 nå i alt annet men den er alt for stor.

Må kjøpe en ny til barnehagestart, hva anbefaler dere????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, skulle til å si ticket jeg :o)

Jeg kjøpte også str. 80, og den holdt til hun var godt inn i størrelse 86. Er kjempefornøyd med den likevel da, tåler masse og funker som regntøy :o)

Skrevet

behold den, dressen blir nok ikke brukt før om en stund uansett, og armer/ben kan brettes opp:)

Skrevet

Jeg vil tro du kan bruke den innen det er behov for den.

Vinterdresser og min erfaring:

Troll med avtagbart ullfor = Supert, supert, supert

Reima = Troll var bedre i de minste str, fra ca 4-5 års alder ble Reima grei og jeg er fornøyd (valgte da den mest slitesterke modellen)

Reflex = dritt

HH = Jeg syntes den var stiv og tung og brukte denne som ekstradress, jentungen elsket gummien på rompe/lår siden den ble perfekt å skli med

Skrevet

Her i Nord kan vi bruke dresser hver dag......den er alt for stor i kroppen så jeg må ha en ny.....

Vinterdresser er det ingen over eller under Nanook dresser men de koster .....kjøpte en på halv pris til 1200,-

Satte og diskuterte dresser med en vennine i Oslo og vi her i Nord Norge har et helt annet behov med dresser en mange sørpå......

Skrevet

Jeg synes T2H er de beste vinterdressene. Har også prøvd Reima, men den var veldig tykk og stiv, ihvertfall i de minste størrelsene.

På vår-/høstdresser har vi brukt Reima og nå sist Name-It. Begge har veldig god kvalitet. Bruker høst-dressen nesten hele året her i Oslo, har ull-undertøy + strikkedress under og da blir det varmt nok.

Har ikke prøvd Name-It vinterdress, men ut ifra kvaliteten (og prisen) på vår-/høstdressen så skal jeg definitivt prøve den også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...