Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 - iallfall ikke når ungene er av det slaget som får et personlig forhold til ting! http://snakk.klikk.no/flere_tema1/foreldre/b/wwwlammelretbloggno/default.aspx
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 He he heldigvis har jeg ikke hatt slike problemer =) Men det er noen ganger barna får litt bedre forhold til ting enn man skulle tro =)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Du hadde hatt et problem dersom ungene dine var knyttet til ting, du som har flyttet nettopp. Det er sikkert en vanesak det som mye annet. Takk for at du så på bloggen min!
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Jeg? =) Når du sier det.... Storesøster lurte noen ganger på når vi skulle flytte hjem igjen (til den gamle leiligheten) og hun sa også at om vi ikke fikk bo her mer så kunne vi flytte til den gamle leiligheten. Og idag når vi kjørte forbi sa lillebror begge gangene "heima". Hadde aldri trodd at han som var 2 1/2 når vi flyttet skulle huske det. De er ikke knyttet til alt da, men for voksne er det naturlig og bytte ut ting som går i stykker, og som blir utdatert ol. Storesøster hun skal overta min seng når hun blir voksen og jeg kommer på gamlehjem, for der har de seng til meg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå