juli09 Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 sikkert ett utrolig dumt spsm, men må man ha med pass når man skal fly til nord med en liten på 11mnd? har jo ikke noe "leg" på han, om det blir noe spørsmål... hmm.. ta med fødselsattest?
lille sprelle Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Er ikke helt sikker, men tror du må ha en form for identifikasjon. Antagelig er fødselsattest nok. Sjekk med flyselskapet.
Marbella Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Har aldri blitt spurt etter noe id på barna og har da reist med barn ca 10-20 ganger pr år de siste 12 årene. Fødselsattest ville uansett ikke vært godkjent id på noe vis.
AneB Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Det står på nettsidene til Norwegian i alle fall, at man skal ha med fødselsattest. Det er ikke godkjent ID, men det bekrefter i alle fall at du er mor, og at du har med deg en unge som sannsynligvis er din egen. Har det alltid med, men har tilgode å bli spurt om den.
Sistah*G07*J09* Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 jeg hadde med fødselsattesten til snuppa da vi fløy når hun var 3mnd, men behøvde aldri å vise den fram
lille_mille Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 snuppa mi er litt over to år og siden hu var liten har vi fløyet mange ganger siden jeg bor på vestlandet men har familie på østlandet. Jeg har aldri hatt med meg noen for for ID på henne innlands, og har heller aldri blitt spurt om det. Verken hos SAS eller Norwegian. Det har heller aldri slått meg at jeg har trengt det for å fly innlands.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå