Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Ja....jeg har altså mistet lysten på mannen min etter at jeg ble gravid. Dette sliter meg veldig. Er nå litt over 16 uker på vei, så det er altså lenge siden han har fått seg noe. Vi har snakket mye om det og i fortvilelse har jeg sagt at jeg forstår om han går eller har seg med andre........jeg føler liksom ikke at jeg kan kreve noe av ham når jeg ikke gir ham noe selv. Han sier han ikke vil ha noen andre, kun meg og at han forstår og klarer å vente.... Men det gjør nesten samvittigheten min enda verre. Han er jo så god!!!! Vi er et par som har slitt fælt med graviditeten, brukte lang tid (snakker om år) på å bli gravide, så opp i gjennom har jeg utført pliktsex for å treffe riktig, om dere skjønner? Derfor byr det meg i mot nå, har liksom brukt opp kvota mi der. Føler meg fet og ekkel med denne babykroppen også, men egentlig vil jeg jo gi mannen min noe jeg syns han fortjener. Vet det dreier seg om intimitet og ikke bare "knulling" men jeg klarer ikke. Har ingen lyst, ingen i det hele tatt!!! Er ikke kosete heller...så jeg er jo redd for hva som kan skje med oss. Hva gjør jeg...? Tvinger jeg meg en gang i uken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå