Gå til innhold

folk spiller så uskyldige.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feks som i det ene innlegget: Jeg har selv veldig tynne barn, så jeg lurer på omd enne gutten er normalvektig eller overvektig?

HALLO, selv om man har tynne barn så vet man vel hva overvektig er! Jeg er overvektig, men jeg ser jo om en person er normalvektig eller undervektig!

Det er jo bare for å kune krtitisere eller gjøre andre oppmerksomme på at dette barnet er overvektig, ikke fordi man virkelig lurer på dette, det tror jeg ikke på.

Samme med et annet innlegg for en stund siden: hvorfor småbarnsmødre kan være overvektige, hun kunne virkelig ikke skjønne det og lurte bare fordi hun virkelig ikke kunne forstå dette, herregud, hvis man er normalintelgent så skjønner man jo det. Igjen, det er jo bare for å få kritisere andre og samtidig virke snill og uskyldig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg!

Skrevet

Takk, godt å høre at det er noen som er enige!

Skrevet

er en helt normal måte å manipulere andre på det.

Skrevet

Så sant som det er skrevet! :)

Skrevet

Same old, same old!

Skrevet

Men funker det da? Er det mange som tror på dem?

Gjest Tale30
Skrevet

Alt er greit å skrive/si, så lenge man innleder med: "Dette er ikke for å være ekkel altså men..."

Skrevet

Ja, og de fleste kan dras ned i søla, man må bare huske å innlede med “ikke for å slarve altså, men...“

Skrevet

Innlegg i ord:

Jeg kan bare ikke forstå hvordan småbarnsmødre blir tykke jeg. Har en aktiv toåring som jeg løper etter hele dagen og en på vei. Føler jeg spiser hele tiden jeg, men sunn mat da:-) Jeg bare lurer altså, siden jeg aldri har vært overvektig. Er 177 og 47 kg inkludert silikonmelonene og var 45 før graviditeten

Budskap:

Jeg vil med dette få fortalt at jeg er mer eller mindre perfekt, i alle fall bedre enn de fleste andre på alle måter. Tykke mødre kan umulig være så mye sammen med barna som jeg er, samtidig som jeg tar meg ekstremt godt ut.

Nå kan jeg legge meg uten å ligge våken og tenke på om det er andre som føler seg mindreverdige i forhold til meg. Selvtilitten min er nemlig direkte linket til hvor mange som er misunnelige på meg.

Skrevet

Ja ingen kan vel tro på at de "ikke mener noe vondt" med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...