Gå til innhold

Tror dere på Storberget og Stoltenberg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... når de sier at det norske folk aldri var i fare?? (Ang. arrestasjonene av disse tre terrormistenkte)??

For min del liker jeg konsprasjonsteorier og denne gangen er min teori at de rett og slett lyver.

De ville aldri i livet innrømmet om noen hadde vært i fare, nettopp fordi de ikke ønsker "hysteri" eller hva de forventer at Ola Dunk ville funnet på. Vi må jo passes på stakkars oss små nordmenn!!

Men, jeg kan egentlig ikke se at noen av disse "terroristene" hadde giddet å lage noe terroraksjon i lille Norge. Men man vet jo egentlig aldri heller, he. he. Vi er jo alle vantro hunder. Voff, voff!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, her var det ikke mye reaksjon blant hønseklukkende fehoder... Glemmer at mange her inne faktsik synes Jens m.fl. faktisk er sjarmerende. Da er vel alt han sier sant da!! Ja, ja.

Skrevet

Så mye Stoltenberg og co har vist seg å ikke kunne til tross for at de uttaler seg om ting i hytt og pine, så tror jeg ikke på et kvidder de sier. Spesiellt ikke når det kommer til terrorisme, rikets sikkerhet, og bakgrunnssjekk av innvandrere. Nok av eksempler som motbeviser den rosenrøde oppfatningen deres av slike ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...