Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Hva betyr det når dere skriver "dytt" eller "dytter" som kommentar til et innlegg?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Når et innlegg har ramla ut av førstesiden her feks, så kan man gå inn å skrive et svar, feks dytt eller bare et punktum, så kommer jo det innlegget med det siste svaret først.. skjønner?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Du dytter innlegget oppover så det ikke 'detter' ned. Når er innlegg ligger på topp er det lettere å sanke svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå