Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Jenta mi på 4 mnd. er oppe annenhver time på natta, for å spise. Jeg har nå blitt anbefalt å begynne sånn smått med grøt på kveldene. Hvilken grøt er best å begynne med? Takker for svar!
Rampongi Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Vi starta med hipp sine for 4 mnd, men fikk diare av dem.. Om jeg skulle begynt nå hadde jeg fått for holle sine grøter fra helsekost. Men noen unger tåler alt, andre tåler ingenting osv.. Man må bare prøve seg frem. Lykke til i grøtjungelen!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Takk! Tenkte på hipp. Men må vel begynne med smaksporsjoner først. Når kan jeg da begynne med et fullt måltid??
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Dytter, for jeg lurer på akkurat det samme:-)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 Jeg lurer også på dette. Skal begynne med grøt i dag, tulla runder 4 mnd i morgen og har begynnt å spise så inmari mye mme så velger å begynne med grøt. Så måltidene ikke blir så tette. Men ja, når begynne med et helt grøtmåltid? Og er det best å starte på kvelden med grøt? Dette blir stas for snuppa
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 har prøvd div, men er for det meste risgrøt og mais grøt det går i her. frøkna er 6mnd. begynte så smått når hun var 4 mnd
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #8 Skrevet 8. juli 2010 Det anbefales vel å introdusere nye matvarer tidlig på dagen. Da har man hele dagen til å oppdage en eventuell reaksjon istedefor at den kommer "snikende" på natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå