Gå til innhold

Fru gulesider!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hola! ;o)

Leeenge sida sist! Jeg har tatt meg en velfortjent ferie fra det meste for tida, og det blir svært lite dib. Er innom å leser meg opp litt innimellom! Ser jo at jeg har gått glipp av store saker her!! ;o) GRATULERER med hus!

Så morro! ;o)

Ser du fabler om stabbur- jeg skal i løpet av dagen prøve å få sneket meg ut å ta noen bilder av stabburet gubben driver å bygger nå. Blir skikkelig fint, ja ;o)

Ellers er det vel aleine tid for dere nå, har gulesider ferie?

Her blir det ikke samlet ferie i familien sagflis før i august!

Nå er banditten på ferie med faren. Jeg har ferie nå, og er sååå lat! Makan!

Prøvde meg på noen innlegg i forrige uke ang gardenpartei! Men null respons! Så da trur jeg vi satster på noen fine kvelder i august-sept så får jeg prøve igjen da. Hvis responsen er lik null også da, får jeg heller ta en oslotur ;o)

Ha en strålende god helg, den er jo like rundt hjørnet!

Vi pakker bagen og reiser på hytta på fjellet!

Nå er det husvask som står på programmet! Og man skulle jo ikke tru væ'la står til påske her, vi har vann!!! (om du ikke har fått det med deg har vi ikke hatt vann sida februar- så det er stooooort!) Hverdagen blei så himla mye lettere nå når vi kan leve i 2010 og ikke i 1930, haha :P

Gleder meg til prosjekt kjøkken og bad står ferdig i løpet av sommeren, nå fungerer alt sånn halvveis! :D MEN, jeg klager ikke- for det renner vann i springen! Og den fiiine nye doen skyller ned! Woooohoo! :P små gleder vet du!

So long!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeeei du:)

Har savnet deg her...skulle til å spørre ut om noen hadde hørt fra deg hihi

Shit så heldig du er som får snekret stabbur. Gjør han det på oppdrag også? hinthint hihi

Blir dere bare på hytta i helga? Å ja gardenparty tror jeg vi må ta i august ;) Dessuten kan du også ta deg en tur til hovedstaden...det kan være kjekt å få sosialisert seg litt også haha...

Fy deilig med vann da grattis! Jeg vet hvordan du har hatt det for jeg kommer jo fra landet vettu;)

Kos deg på hytta da...

Skrevet

Ha, du behøver ikke tru det er meg han bygger til nei! ;p om det hadde vært til oss selv hadde vi sikkert ikke hatt noen stabbur før i 2015 hehe ;o)

Nei du, det er for kunde! De skal ha det som gjestehus, så det er nok kanskje noe større dimensjonert enn det du skal ha? Men kan ta bilder til deg allikavæl jeg vet du , om du vil ;o)

Vann ja, det er luksus! Og ordentlig stas og kunne tappe vann fra springen. Vi har snakket om det lenge nå at det ville bli "stort" og det blei akkurat sånn , den følelsen da endelig vannet kom ut der det skulle... haha:p

Øy, hinter du til at jeg er lite sosialisert? Jeg reiser faktisk heeelt til asker for å jobbe! *humre* , og der er det nok av byfolk ;o) hehe

Skal helt klart kose meg, skal tenke på deg når jeg sitter i solveggen med vinglasset! :P

Skrevet

Haha angående det å tenke på dibbrukere når man er utenfor husets 4 vegger. I går spurte ei her inne tror det var frokostquiz eller huff husker ikke hvem det var men hun ville ha en søt kjole til hun skulle på date med kjæresten haha så da jeg var på Sandvika i går og så på kjoler tenkte jeg på henne hihi

Vi har jo ei tomt på 1 mål cirka men jeg vil ha et lite stabbur med ei lita dør. Så noe lignende på finn.no til 25.000 Vil kun ha skallet og skal innre den selv.... det er ufattelig vanskelig å finne snekkere til prosjektet vårt og det kan hende vi ikke får startet før neste år med utbygging. snufs....

Kanskje gubben din kan anbefale noen;) Ta bilder du jeg gleder meg til å se.....

Er det rødvin du drikker da i solveggen?

Skrevet

Forresten så lenge siden jeg snakket med deg.. gulesider fridde til meg for noen uker siden... og jeg sa JAA så her sitter jeg da med en nydelig diamantring på fingeren :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Skrevet

Ja det fikk jeg med meg, og gatulerte i tråden! ;o) men igjen, grattis!

Hvis du sender meg litt info i en pm, om hvor huset ligger og hva prosjektet går ut på, så kan jeg høre med han jeg! :o) Mulig han har noen tips vet du!

25.000 hørtes veldig rimelig ut, må være finsk jukselaft det *fnis*

Om du vil kan han sikkert tegne og regne på stabbur til deg,så du har noe å gå ut i fra....men da må du som sagt skrive litt! :)

Skrevet

Hm, hva jeg har i glasset kan være både rød og hvit, altså ikke sammen. Rose, eller sjampis! ;o) cava går også an asså! :o)...........

Jeg drikker alt , nesten alt ;p

Skrevet

Å ja så bra jeg skal sende deg litt info på mail :)

Ja det er nok jukselaft for jeg ser at noen av disse stabburene er opp mot 100.000 :) hihi

Skrevet

Jepp send mail, så skal jeg prøve gi deg tilbakemeld på den før vi reiser i morra :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...