Gå til innhold

Inspirert: Er mannen din drømmemannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser ofte om jenter her inne som er lei av singeltilværelsen og som leter etter "den rette".

Jeg har ofte falt for pene gutter, med et utseende som mange jenter liker og med "rett" utdannelse og bakgrunn. Men i lengden har det ikke holdt stand.

Gulesider var nok ikke typen jeg hadde listet opp som "perfekt" Ja som mange andre jenter hadde også jeg en liste på mange punkt som måtte krysses av for at jeg overhode skulle vurdere en date. Tåpelig jeg vet men heldigvis blir man klokere med årene;)

Jeg forelsket meg i snillheten og roen han gir meg. Da vi ble kjærester visste jeg ikke engang hvor han kom fra ( opprinnelig) eller hva han drev med :) Visste bare at jeg ville være sammen med han dag og natt.

Lurer på hvordan dere andre har det? Er mannen din en type du ville falle pladask for eller ble dere først venner? Hva gjør mannen din til drømmemannen for deg?

Vet at flere av oss får et sterkere bånd når man får barn men om du skal velge ut grunner som gjør han til drømmemannen som ikke har med måten han er på som pappa hva svarer du da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han får meg til å føle meg bra- jeg har en ro med han som jeg aldri har opplevd i forhold tidligere!

Vi er like, men ikke for like!

Vi har felles interesser- men langt i fra alle. Feks står IKKE jeg med vadebukser i lakseelva klokka 4 om morran :P

Men han flyr heller ikke på shopping :D

Vi har like holdninger, noe som gjør det å leve sammen mye lettere!

Vi har en ganske lik bakgrunn og tildels oppvekst.

Han er i mine øyne en kjekkas, og en handyman ut av en annen verden!

Han er min bestevenn og elsker, han får meg til å føle meg komplett.

Han er ikke perfekt, han er sta og til tider kverulerende. Han jobber hardt og mye, og er ofte sliten (les labert humør)

Og jeg , jeg er langt i fra perfekt! Allikevel elsker han meg, meg for den jeg er og de valgene jeg tar! Og han forteller meg det hver dag!

En herlig mann, han er min og jeg er så STOLT! :o)

Skrevet

Da jeg giftet meg var det med en mann som fikk meg til å stå i brann. Det var fyrverkeri, kjemi,, himmelstormende forelskelse av den typen man leser om i urealistiske romaner. Jeg har aldri opplevd lignende, det var fantastisk og fælt og jeg hadde ikke byttet det ut for alt i verden, men skjer det igjen håper jeg at jeg har styrke nok til å løpe skrikende andre veien :) Jeg vil aldri noengang inn i et sånt forhold igjen, sårbarheten som følger med orker jeg ikke.

Skrevet

Jeg likte mystiske og kjekke "bad boys" før jeg ble skikkelig voksen og stakk fingeren i jorda. Dvs. at disse gutta skulle ikke være direkte kjeltringer, men litt spenningsøkende og livlige. Brant meg skikkelig et par ganger der.

Mannen min var en tynn, nerdete og sjenert fyr da jeg traff ham, sans for stil har han aldri had eller kommer til å få tror jeg. Men han er utrolig arbeidsom, ærlig og veldig handy. Rolig, hater sport og foretrekker et rolig hjemmeliv med familien.

Akkurat den type mann jeg trengte. Mer mandig har han blitt disse årene og jeg har alltid syntes han er kjekk på sin måte og har en egen sexy sjarme som han er flink til å skru på. Har had mine elskere før jeg traff ham, men ingen kan måle seg eller komme i nærheten av ham når det kommer til dette området.

Fantastisk far er han også, som tar sin del med barna og som virkelig engasjerer seg i dem.

Jeg har ingen tro på at det man ser for seg når man er ung trenger å være det rette, den rette å dele livet med kan være stikk imot alt man trodde på forhånd, og man vet det ikke før man sitter midt i det.

Jeg vet at min mann er den rette og den jeg er ment å ha som min make og livsledsager, selv om det er tøffe dager og perioder. Kjærlighet er ikke alltid en dans på roser, men verdt å kjempe og jobbe hardt for å beholde. :-)

Gjest datatyven
Skrevet

Han jeg er sammen med nå fyllt ikke kriteriene jeg så etter i det hele tatt. Jeg tenkte vel jeg skulle ende opp med en som var likere meg på mange ytre kriterier, alder, utseende, interesser, utdanning, jobb etc.

Men vi er temmelig like på hvordan vi ser på livet, verden, verdier vi har u bunn etc. Tiltross for at vi er veldig ulike også. For meg er han helt klart drømmemannen.

Skrevet

Jeg ville ha en snill kjekk mann(i mine øyne) som var til "å gå i krigen med". Gjerne en som likte uteliv (i skog, vann, sjø osv altså). Det var det jeg fikk! (på 3. forsøk som samboer - hehe - den første var for snill, den neste var slem - også fant jeg mellomtingen....)

Skrevet

Ja, men han er ikke mannen min enda. Men vi har vært samboere i 6år, å vært sammen i snart 11år. Har 2 fantasttiske unger sammen, så ett bryllup er vel neste :)

Vi fant hverandre helt tilfeldig i fylla da vi var 16 og 17år. Det sa pang, og jeg tror begge visste med det samme at dette var "ment to be" :D

Etter mye fram og tilbake de første 3årene, mye pga vi begge var unge å usikre på å ha ett så alvorlig forhold så tidlig.

Men vi fant tilbake til hverandre, å har vært i lag siden :D

Han er perfekt: flørtete (med meg), stødig, neve-nyttig, kjempe flink med ungene, sexy, snill og GOD :D

Så absolutt DRØMMEMANNEN :D

Skrevet

For oss var det kjærlighet ved første blikk og vi visste med det samme at vi var perfekt for hver andre rett og slett.

Skrevet

Om han er drømmemannen vet jeg nå ikke, og ikke tror jeg vi kommer til å tilbringe resten av livet sammen heller - håper jo på det, men.

Han er veldig pen, typisk klassisk vakker. Har en haug av jenter som har likt han i en årrekke. Veltrent, bredskuldret, sixpack. Fort brun om sommeren, nydelige blå øyne med laange øyevipper osv. Store lepper.

Men som nokså seriøs fotballspiller, preger treningen hverdagen hans. Han trener både "freestyle" på treningsenter og oppå det kommer masse fotballtreninger med ulike lag og kamper osv. Mye tid fra hverandre, med andre ord. Men når han er hos meg, så er han tålmodig, ærlig, skjønn, morsom og smårampete - så skal ikke klage ennå. Han er den første jeg går til med alt av "dype" samtaletemaer og vi har nokså like grunnverdier og likt syn på mye.

Skrevet

ååå clumsy jeg heier på dere!!! heiaheiaheia... han frir nok en dag!!!!

Skrevet

Frieri tror jeg absolutt ikke ligger inn i den nærmerste fremtid (eller i mine eller hans fantasier), forholdet er ganske ferskt og vi er ikke akkurat veldig gamle heller. Men han er veldig søt. Bare ikke like lett å få oppmerksomheten under VM. Han har forsøkt å forklare meg sånn 72 ganger hva offside er, ennå forstår jeg det ikke...

Skrevet

jeg tror jeg forelsket meg i nærheten og omsorgen han gir meg. Var i grunn ikke stormforelsket,men ett års tid ut i et veldig turbulent forhold fant vi endelig roen og jeg forelsket meg i gutten min <3

Han er der for meg 110%. Han tviler aldri på avgjørelsene mine og stoler på meg. Han tilgir når jeg kjefter og hyler til han og han jatter med når jeg er hormonell og har full forståelse for at jeg har dårlige dager. Han er omsorgsfull og tenker på meg før seg selv. Han kan være litt ubesluttsom til tider,men det er jeg å:)

Så jeg vil nok si at JA, jeg har funnet min drømmemann!

:)

Skrevet

Jepp, mannen min er drømmemannen min på alle måter. Falt først for utseende hans...nå høres jeg shallow ut kanskje, he he - men vi møttes på videregående da vi var 17, så da er det ofte sånn;-) var avstandsforelsket i han i flere mnd før vi ble sammen. Heldigvis viste det seg at han også var snill og god med masse humor og en perfekt match til meg;-) Er gift og har to små sammen og han er fremdeles drømmemannen min i dag, over 14 år senere, så jeg føler meg ekstremt heldig:-)

Skrevet

*Rutletutt* :

Det var nesten som tatt ut av en romantisk komedie:) hehe...

Veldig koselig å høre da:) Vi er heldige:)

Skrevet

Egentlig tenkte jeg det bare skulle være et one night stand.....etter 5 år har han enda ikke dratt hjem............

Men vi har det perfekt:)

Skrevet

Ja det er han, alikevel om han IRRITERER meg grønn noen ganger. hehe

Ville ikke ha byttet han bort. :)

Skrevet

Jeg drømte om en skummel langhåra musikkmann med no-ass og tynne bein.

Det fikk jeg og jeg fikk mer enn jeg håpa på. Fyren er dyp, smart, flink med unger og vet akkurat hva han skal si til meg om verden er et kaos. Men det skal jaggu være vanvittig kaos før han sier noe.. (les; jeg kunne gjerne fått høre fine ting litt oftere)

Men han er min, ærlig, snill og omsorgsfull, så da så..

Løøøøv!

Skrevet

Min er drømmemannen.

Han er deilig blanding av omsorgsfull, klok og varm og rå og maskulin. At han i tillegg er muskuløs og knallkjekk bidrar også med sitt. Han er den typen som ønsker å være hjemme i permsijson med barna like mye som meg, samtidig som han er litt gammeldags og åpner dører og alltid bærer poser etc slik at jeg går tomhendt.

Har hatt for snill samboer før. Jeg fikk styre og ordne uten motstand når det passet seg. Det er ikke attraktivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...