heldigesnart4barnsmamma Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Berre eit tips for alle fedre! Veit ikkje om det går an for alle, men verdt eit forsøk ) Fantastisk for papsen å få m seg d! I tillegg er det ein liten turbo som gjerne sparkar borti papsen sin som lyttar! Eg er 20+4 forresten! God sommar til alle, med eller uten fineveir.... hehe...
Smykkemaja Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Godt å høre andre bekrefter det samme som vi har opplevd. Flere som ikke tror på meg. Når jeg gikk med både første-og andremann, kunne mannen min høre hjertelyden utenpå magen. :-)
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2010 Ja vi høyrde det m jenta vår oxo. Og det var mange som synes dette var veldig rart og trudde det måtte vere noko anna vi høyrde... Eg spurde JM om det kunne vere tilfelle at dette stemte, og ho bekrefta at det var hjertelyden! Men JM sa at ikkje alle kunne høyre det, så vi er heldige )
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 jøss, så stilig. Men hvordan klarer de å skille fra din og babyen sin? Dette må hjem og prøves
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2010 Iflg gubben er det visst ikkje noko problem å høyre forskjell. For babyen sin hjerterytme går veldig masse raskare enn min, dermed skjønte han at det måtte vere den Og når han klappar takta, så skjønnar eg oxo at det må vere babyen! Lykke til! Det er kjempestas for papsen, så her har vi ofte lyttestund!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå