Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 barnet mitt er snart to år, og vi må kjøpe ny seng, da neste mann som kommer om noen mnd, skal ha stokke-senga. har noen erfaring med å kjøpe "voksen-seng" til barna når de er så små? Altså, kan jeg kjøpe en seng som barnet kan ha helt til det "flytter hjemmefra regner da med at barnet flytter hjemmefra ved 18-20 årsalderen... kanskje lenge å ha en seng så lenge når jeg tenker meg om.. jeg liker ikke å handle, og ønsker derfor å kjøpe ting som kan bruker lenge...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Hvis en toåring kan ta seg ut av senga si selv, har han i praksis tilgang til hele huset og alt som finnes i det, mens dere sover. Toåringen vil i tillegg trolig falle når han skal gå ut av voksensengen og ned på gulvet.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 En toåring falle når han skal klatre ut av en voksen seng? Hmm, min som nå er 18 mnd har klatret ned fra vår dobbeltseng i flere mnd, uten problem.... Men at en toåring kanskje ikke vil ligge i ro i voksenseng kan jeg være enig i. Men det vil selvsagt variere fra barn til barn.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Ville nok gått for en seng i mellomstørrelse. Kanskje en skuvseng, så kan den kanskje brukes noen flere år enn en juniorseng. Men om du er så lite glad i å handle at du vil kjøpe noe til et barn som skal vare i 18-20 år, ville jeg nok jobbet litt med meg selv. Det høres litt snålt ut syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 Sats heller på en "voksen" barneseng som kan holde til 13årsalderen. I den alderen har man jo behov for å føle seg voksen og for å få lov til å fornye rommet sitt litt. At det skal være noe tryggere at en 2åring klatrer ut av sprinkelseng av seg selv, enn at han har vanlig seng, det synes ikke jeg høres så fornuftig ut. Kommer til å kjøpe ny seng den dagen småttingen kommer seg ut av sprinkelsenga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå