Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Merker eg synes det er veldig tungt, og de skal flytte sammen til høsten. Jeg har aldri møtt henne. Bf har aldri hatt mini på overnatting, da jeg fortsatt ammer, men skal begynne med dette. Ser da at jeg må være uten mini mange dager, ferier osv framover, og jeg har ingen type. Alle vennene mine har type, og er klar for å stifte familie. Føler meg så ensom!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Hei kjære deg:) Den følelsen er ikke noe god:(Sitte og se på at de leker failie,er ikke godt..Du koer til å øte den rette du og engang:)Og det,det er det verdt å vente på=) Alt skjer av en grunn,og du skal se at denne situasjonen gjør deg sterkere enn andre:)Ikke la livet tråkke på deg:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Kjenner følelsen, var alene med min datter fra hun var nyfødt til hun var 2. Da traff jeg drømmemannen og vi har giftet oss, fått barn sammen og han har adoptert min datter (ingen kontakt med biofar). Det var fryktelig tungt å se venner og bekjente hadde kjernefamilien, mens jeg var alene.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Kjekt å se at du har møtt en ny, håper det skjer her og. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå