Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 drita lei mannens voksne datter som er så inn i granskauen bortskjemt, og lite voksen! Ikke betaler hun regningene sine, så til slutt er det vi som må steppe inn og betale. faens drit!!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Hvor gammel er hun da og ikke minst hvor gammel er du? På språket så hører du ut som en bortskjemmt 14 åring. Og hvorfor skal ikke en far hjelpe sin datter???
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 hehe, hun er 26 år. Det er ikke snakke om å hjelpe, det er jo greit. Men å måtte betale regninger som er forfalt og gått til inkasso, feks husleie for flere måneder, når vedkommende valgte å dra på ferie istedet, ja det er jo annet. og jeg er noget eldre enn 26, men det er lov å bli usakelig forbannet alikevel.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Slutt å betale? Hun er voksen og bør lære livets harde realiteter snart
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 HVorfor betaler dere regningene hennes? La henne få se hva konsekvensene er når hun ikke gjør opp for seg, og la henne _lære_ en gang for alle!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 tipper du hadde hatt ei anna innstilling om det var deres felles datter... men forstår frustrasjonen din altså... men la mannen din betale da, det e jo egentlig ikke ditt ansvar!! skulle jo tro at ei på 26 hadde lært seg å holde orden på økonomine, er selv 26 år å har alt i sjønneste orden, ikke har jeg mere en 12000 utbetalt i mnd, men klarer meg fint med dette... når hun er 26 å enda ikke har lært så er det på tide hun går på en smell så hun ser konsekvensene av sine handlinger, i allefall når prioriteringa er ferie før regninger!!!!!! hadde vært noe annet om hun hadde kommet i økonomisk krise ved ett uheld... dette har hun valgt sjøl, å i tillegg lar andre lide pga hennes idioti...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 vi har felles barn, og jeg håper jeg får overført litt arbeidsmoral og ansvar til de. Pengene ligger ikke bare i skuffen klar til å deles ut liksom, man må faktisk jobbe for de. Nå er vi jo gift, så alt av økonomi blir jo felles in the end... Det er bare det at vi trodde alvoret hadde satt inn forrige gang, men neida. Vel, det er iallefall slutt nå, men det er ikke alltid så lett, når konsekvensene blir at vedkommende mister leligheten... Mine og dine barn er IKKE lett.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #8 Skrevet 8. juli 2010 Krev at hun betaler det tilbake, og krev innsyn i økonomi og prioriteringer. Forklar henne at hun trenger hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå