Gå til innhold

Hvis dere hadde 8 timer på dagtid i London...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere prioritert, hvor ville dere vært?? Jeg kjenner at jeg trenger å planlegge litt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje en tur med London Eye? Veldig koselig område å bare gå og rusle i, langs Themsen :-)

Skrevet

Madam tusauds :D Kjempe artig å gå rundt å se på hvor små/store noen av kjendisen faktisk er :D

Å for å ikke snakke om skrekk kabinettet i kjelleren, scary!! å super artig :D

Skrevet

Ja det var et godt forslag, er ferdig med de fleste av de turistgreiene, men London Eye er igjen.. Men det er vel ikke noe særlig shopping i det området... Noen som har noen gode shoppingtips, som ikke innebærer Oxford Street, men er i et mer hyggelig område? Har liksom lyst på shopping og "noe mer" :)

Skrevet

Madame Tussauds er morsomt ja! Men har vært der, og tenker å heller ta turen innom der igjen når ungene er med og litt større:)

Skrevet

Camden - uten tvil!!!

Skrevet

Camden må du dra til ja!!!

Skrevet

Hvis du liker litt grøss og gru MÅ du dra til London Dungeons, superflinke skuespillere, spennende og morsomt...Egen shoppingbutikk er det også..

Skrevet

Camden market, Oxford street (TOP SHOP!!!!) og Bond street

Skrevet

Ville dratt til Camden, London Eye er det sinnsykt kø- kjøp billetter på forhånd.....

Vi var på et sinnsykt stort kjøpesenter ca 35 min utenfor London som hadde alle butikker du kunne tenke deg....litt usikker på hva det het.....

Skrevet

Westfield er ett av europas største kjøpesenter. Kjempe fint!!

Har mange bra butikker, alt fra litt dyrere som f.eks. burberry, dior o.l. til helt vanlige butikker som next, topshop, m&s og new look :)

Skrevet

Covent Garden for shopping :)

Skrevet

Takk for gode forslag:) Jeg ser for meg at det trengs en laang dag uten mann på Westfield, så det får jeg kanskje spare til en jentetur?

Skrevet

Portobello Market er også supert for shopping :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...