Gå til innhold

Gave til barnehagen. Hva pokker gir man da? Tips? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter begynner på skolen til høsten, Og har siste barnehagedag i morgen! Hun har gått i den barnehagen i 5år, så syns det er på sin plass å gi en avskjedsgave.

Jeg tenkte å finne en fin vase og en fin oppsats + skrive et kort.

MEN, barnehagen er stengt 3 uker fra Mandag, så da vil jo blomsten stå å råtne.

Andre tips??? Takk for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til barnehagen eller til de som jobber der?

Om til sistnevnte; f.eks en kurv med frukt og sjokkis til pauserommet, kinobilletter e.l.. Om til barnehagen; puslespill, frukttre, bok etc.

Skrevet

Hva med et spill eller noe da? Som både store og små har glede av :)

Skrevet

Gavekort/ gavekort fra bank til noe sosialt de ansatte kan gjøre sammen på fritida. F.eks til ett utested, evt skrive at dere ønsker at de bruker pengene til noe sosialt.

Dersom tl barnehagen som en enhet, spill er fine ting, unisex-leker.

Skrevet

gå på nille og se om du finer en liten figur av en jente/gutt/engel/troll. Et krus med noe som barne ditt er veldig opptatt av, foreksempel fik jeg et krus med en elefant en gan gav en gutt som var veldig oppatatt ev elefantaer.

Skrevet

Så bra svar – "Gå på Nille og se om du finner noe..."

Ja for der har de jo bare såååå mye fint og ingenting er ræl og søppel... kjempefint!

Skrevet

Hei igjen...

jeg jobber i bhg. Jeg har fått noen avsjedsgaver med tiden. Små figurer er veldig vanlig. Hver enkelt minner meg om nettopp det barnet jeg fikk den av.

Jeg tenkte du kunne gå på nille hvis du skal kjøpe til alle de som barnet har knyttet bånd til. Minnene er det folk setter pris på. Hvis du skal kjøpe pynte gjenstander er det lett å bumme med folks smak.

Skrevet

Joda, skjønner hva du mener. Kanskje ikke så dumt...

Skrevet

Det der er en evig diskusjon her på dib. Husker at samme dikusjon gikk i hele desember. Husker også at flere mente at 250 kr pr ansatt hva noe de fleste burde klare og skrape sammen. Begrunnelsen var selvsagt" de passer jo på det kjæreste dere har".

Så det er jammen meg dyrt og ha ungene i barnehage;)

Kjøp et spill du, som de kan ha inne på avdelingen eller ei eventyrbok;) Kjøp noe som de alle kan ha glede av.

Eller bak noe godt som de ansatte kan kose seg med når de har pause den siste dagen før ferien.

Pastasalat med kylling og gode hjemmelagede rundstykker feks;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...