Augustspire<3 Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Skal på jobb intervju om 2 timer og jeg kvir meg som bare det... Har ikke vært i jobb siden jentene ble født og det begynner å bli noen år. Så jeg føler jeg har glemt det meste av utdannelsen min som førskolelærer (har jo ikke det.. men føles nesten sånn). Har dere noe lurt jeg kan si på intervjuet???
meg & to små vampyrer Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Jeg har hørt de sier det skal lønne seg å være positiv og seg selv. Det funker ikke for meg, men kanskje for deg? Lykke til!
Sweet Amber Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Husk at det er like mye du som skal sjekke om de passer som arbeidsgiver, som de skal sjekke om du passer som ansatt:) Lykke til.
V.A.B Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Jeg synes ikke man skal overdrive med å være seg selv for mye, kommer helt an på hvordan man er. Ville satset på en profesjonell og ordentlig holdning, og heller sett an den som intervjuer. Kle deg nøytralt og pent, husk et fast håndtrykk og blikkontakt. Svar rolig på spørsmål, men det kan være en fordel å smile mens man snakker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå