Gå til innhold

trenegr råd! sliter med overspising.

Anbefalte innlegg

Skrevet

har alltid vært en tynn liten jente. frem til jeg ble gravid. etter to svangerskap hadde jeg da gått opp til sammen 53 kilo. mellom begge gangene gikk jeg ned alt. men gikk opp mye begge gangene. Nå har jeg til sammen gått ned 60 kilo til sammen.

har vært veldig flink det vet jeg jo. men med 3 år år opp og ned i vekt og slanking. Er jeg jammen lei. Er nå 170 cm og 67 kilo.

men saken er at jeg nå sliter med å spise for mye. prøver så hardt å slippe taket av slankingen at. nå jeg er minste forsiktig.( altså da spiser normalt, slik som de fleste gjør) så overdriver jeg. spiser til jeg rett og slett er dårlig. Dette gjør jeg ganske ofte også.:S

klarer rett og slett ikke å slutte. Noen har hatt det slik? og kan komme med råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også 170 cm og har idealvekt på 68-89 kg. For å greie å holde meg der har jeg faste "regler". Jeg kan spise dt jeg vil på lørdagen. De andre dagene spiser jeg 4 måltider, et brødmåltid, et med salat, middag og knekkebrød til kvelds. To frukter hver dag. Jeg kan også skeie ut litt i bursdag og besøk.

Minst tre ganger i uka må jeg trene eller gå en fjelltur.

Dersom jeg avviker fra "reglene" mine begynner jeg lett å overspise. Jeg anser meg selv som avhengig av mat, og tenker at konsekvensen av dette er at jeg må følge et opplegg for å ikke "falle utpå".

Så mitt råd er å lage deg noen reglr som funker for deg, og holde deg til dem!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...