Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Jeg tåler ikke p-piller, blir et hormontroll/heks å jeg overdriver ikke. Hadde spiral, tok den ut å startet på nuvaring. Storfornøyd i noen mnder, men så ble det mellomblødning her og der, prøvde en mild p-pille men da kom mosteret frem igjen.... Startet på nuvaring for 1,5 mnd siden, å har mellomblødninger hele tiden( brunt). Sluttet å blø for 4 dager siden da jeg hadde hatt mensen, la inn nuvaringen for 2 dager siden, å i dag var det faen me brunt når jeg tørket meg. Nå holder jeg faktisk på å bli gal! Noen flere som har hatt det slik med nuvaringen, eller kanskje har noe forklaring på hvorfor det blir slik? Å er det noen flere som reagerer på vanlige p-piller som kan anbefale noe annen prevansjon?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Hvilke p-piller har du prøvd egentlig? Jeg brukte Synfase men de er ute av produksjon visst. De hadde jeg absolutt ingen bivirkninger av! Så etter fødsel måtte jeg gå over til Mercilon, og _da_ kom trollet frem i meg, både her og i real-life. Ingenting skulle til før jeg ble flyende sint, og den minste lille ting kunne gjøre at jeg var irritert hele dagen. F.eks hvis jeg bare dunka tåa, så var jeg irritert og hele dagen var ødelagt. Jepp, Mercilon-troll rett og slett. Nå bruker jeg hormonspiral og merker absolutt ingenting. Kanskje du ikke bør bruke mini-piller? Merker det på meg selv at trollet går pent i hi når hormonnivået ikke endrer seg. Prøv noe med konstant hormonmengde, og hvis mellomblødninger plager deg så kan du jo prøve noe som får menstruasjonen til å forsvinne helt. ENkelte p-piller får den jobben gjort også :-)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 nuvaring syntes jeg var noe herk da jeg brukte den. Klarte faktisk å nyse den ut en gang, hihi, da var det nok for min del... har du prøvd evra p-plaster? helt suverent!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå