Gå til innhold

2 spørsmål....

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Sønnen min blir snart 3 år, og jeg har invitert 6 stk 3 åringer fra barnehagen i bursdagselskap. Den ene 3 åringen er naboen våres, og vi er endel sammen med den familien på fritiden, griling, bading, leking osv.

denne 3 åringen har også en storebror på 5 år som naturlig nok også er endel sammen med sønnen min.

Burde jeg be storebroren på 5 i bursdagen også? eller er det greit å bare be 3 åringen?

2. Begge mine gutter går på samme avdeling i barnehagen, men eldste som blir 3 nå skal over på stor avdeling etter sommerferien, mens lillebror på snart 2 år skal gå på liten avdeling 1 år til.

Skal jeg kjøpe en gave til de ansatte på liten avdeling, som takk for de årene som min eldste har hatt der? eller blir det rart siden jeg fortsatt har en sønn der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1)

Om du velger bare 3åringer er det helt i orden. Dersom det er plass til 5åringen, han har lyst til å komme og går godt overens med de mindre ungene er det bare hyggelig å invitere ham også.

2)

Få ungen til å tegne kort til de ansatte der han takker for en fin tid sammen med dem. Det er ikke nødvendig med gaver til de ansatte, men de fleste blir glad for noe ungene lager til dem og en takk for tiden sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...