Gå til innhold

26+6 og 3D ultralyd i dag - FANTASTISK!!!


barn-er-lykke

Anbefalte innlegg

I dag var vi på 3D ultralyd og vi fikk se vårt lille nurk igjen... Syntes det var lenge siden sist og dette var en fantastisk fin opplevelse!!! Vi har med en skikkelig fotogen liten krabat å gjøre og fikk mange fine bilder og film-snutter. Vi var på Ultralydklinikken i Tromsø, men han som jobber her jobber også på Ultralydklinikken på Lysaker. Anbefaler de på det sterkeste. Har tidligere lest at enkelte synes at han roter med terminer o.l. men vi opplevde at han la vekt på at han ikke gav noen ny termin men kunne antyde om størrelsen på babyen var over eller under snittet i forhold til terminen. Han sa også at det kunne være vanskelig å få gode bilder dersom du har mye underhudsfett, det er lite de kan råde over og gjør alltid det beste utav timen. Synes virkelig denne opplevelsen var verdt pengene, muligheten får man aldri igjen....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Så hærlig! Gleder meg masse til 3D ul om litt over en uke:) Jeg er ny på forumet her...er det noe sted man legger ut bilder? Har du lagt ut noen av 3D bildene?? Er så kos å se synes jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg og samboeren min se den lille prinsessa vår i 3D:) Jeg er 28+1 vei, og tiden til 10.10.10 begynner nå å nærme seg med stormskritt. Det er masse liv og røre i magen min til alle døgnets tider, men på ultralyden hadde hun bestemt seg for å ta en liten lur..med hendene forran ansiktet! Ble ikke så bra bilder, men fikk ett glimt iallefall:-) Vi var på Ultralydklikken på Lysaker og var veldig fornøyd..at veslepia var litt kamerasky for bare være,- alt så ut til å være i orden og det er det viktigste!! Vi gleder oss til oktober for å hilse på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla 84; Vet ikke om det er noen plasser på forumet det legges ut bilder. Jeg har iallefall ikke lagt ut noen av våre bilder noen plasser. Men lille var selvsagt verdens nydeilgste lille baby i våre øyne;)

HanNo76; Så bra at alt stod bra til, det er tross alt det viktigste. At den lille ville spare litt av spenningen med utseende til fødselen får så være;) Har også termin 10.10.10, men på ultralyden sa han at lille var 2 dager større enn snittet så vi får se når den ankommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville egentlig ikke ha 3D ul da vi tinkte det ville være fint med noen everraskelser... (min venninnes baby ser kliss lik ut som på 3D-bildene)...

 

Men nå har vi bestilt 3D ul på lysaker i uke 30 (uke 27 nå), og gleder meg så sinnsykt!!! Bra å høre at dere er fotnøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på 3D UL for 4 uker siden og fikk noen helt fantastiske bilder :) Kjempe fornøyd. Kunne godt lagt ut 3D bildene her, men siden de fleste jeg kjenner har sett bildene på facebook så er jeg redd noen vil kunne kjenne meg igjen her ;)

 

Men det anbefales på det sterkeste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så kjekt :-) Jeg skal på 3D ultralyd nå den 27. juli og er kjempespent! Gleder meg til å se den lille prinsessen! Har termin den 27.oktober. Morsomt å se at flere har termin 10.10.10 :-D jeg ble også født 10.oktober for mange år siden nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...