Gå til innhold

Skittent bad hos svigers...æsj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må få sagt at mine svigerforeldre faktisk er snille og greie mennesker. De er ulike meg, så det blir litt misforståelser av og til, men slikt må en bare leve med.

MEEN.... en ting jeg aldri blir vant til er at det er ganske skittent hos de. Ikke på stua og kjøkkenet(så veldig) heldigvis, men det badet deres ser heller ekkelt ut altså.

I går for eksempel var vi der og spiste kaker. Joda, nammis det. Men så skulle jeg på toalettet. Føler alltid for å ha på meg sko der inne. Vasken ser ikke ut som regel, og det skjønner jeg litt egentlig siden begge er bønder og har sikkert mye skitt på hendene når de kommer inn. Men den dassen!!!! ÆSJ. Det er stadig vekk bæsjeflekker her og der og i går var det bæsjesprut opp etter dasslokket. Jeg setter meg aldri ned, tisser alltid i "hoockey stilling" der oppe.

Jeg tenker på når ungen vår har blitt så stor at den skal gå på do selv. Skal den bli e-coli forgiftet av å tisse på den doen deres. Ungene holder seg jo gjerne i doringen når de skal tisse. Når de skal passe den alene, så har jeg jo ikke kontroll på om hun blir vaska på hendene heller.

Æsj altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er det hos svigers også. Jeg har med meg våtservietter og tar et ekstra tørk/vask over dem etter dobesøk. Jeg er rene motsettigen - alltid rent hos oss. Skjønner ikke at de selv ikke skammes. For det er så ekkelt!

Man begynner jo å lure på hvor hygienisk den kaken er.....usj...

Skrevet

Er dessverre slik hos mine foreldre også, føler meg ikke veldig fresh etter å ha vært på do der nei. Jeg vokste opp i et direkte skittent hjem. Skjønner nå hvorfor ingen ville være med meg hjem:/

Skrevet

Faren min er sånn, bare på et annet område. Han gir en god f*** i kjøkkenet! Akkurat i vasken er det rent. Kjøkkenbenken og kjøkken bordet (som bare er lagerplass for rot og dritt) er klissete av flere års oppsamling av matlagingsos og fett. I stua er det rent på bordet og det er vel derfor han sitter og spiser der, men gulvet er jeg heller tvilende til siden han påstår at når han vasker så blir jo moppen ren når han vrir den opp i vaskevannet etterpå.

Tror det har noe med alderen å gjøre? Selv om han har vært ekkel i mange år, og bare såvidt har tippa 60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...