Rødhette <309+<312 Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Nescafe sin Cafe au Chocolat, mmmmm, må ha en kopp hver dag! Men dette blir nok veldig dyrt i lengden, finnes det noe man kan tilsette vanlig kaffe for å få samme smaken?
melkekua™ Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Den er knallgod, men så mange kalorier da gitt ;-)
Rødhette <309+<312 Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2010 Ja, kremt, det er en del kalorier, men jeg er hektet... ååå :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå