Emilie05&Sofie07 Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Husker når vi bodde i Trondheim, så drev vi med selvplukk hvert år. Finnes det no sånt i Oslo-området??? Må jo være gøy for unga å få plukke sin egen jordbær....
The Bad Gal Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Vet ikke hvor dere holder hus, men i Asker på Aaby gård har de ihvertfall selvplukk på fredag. http://io.no/info/aaby-g%C3%A5rd-j%C3%B8rgen-aaby-173633
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå