Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Nå ødela jeg netopp en dyrebar desiliter med mm pga av den helvetes flaska som lekker i bunnen! (((((((( Ut å kjøpe flere Aventflasker.....
Rampongi Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 pøsj.. jeg har brukt mam i 10 mnd nå og ja, de lak en gang eller no, fordi jeg ikke skrudde de ordentlig sammen, men så lenge du gjør det, så lekker de ikke.
Rampongi Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 men jeg skjønner frustrasjonen over å la dyrebar mm gå til spille.. men ikke gråt over spilt melk!
Lilleleen Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Liker heller ikke MAM flasker. Lillegutt får ikke helt tak på den flasken, det "lekker" i toppen ) Avent er mye bedre! )
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Hehe.. jeg gjorde nettopp det Og gullet lurte visst på hva som skjedde...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 Jeg er ikke så flaskevant... Men driver med grøttilvenning på en sær jente på 7 mnd... Skulle liksom prøve med dette til frokost nå, men det ble ikke noe av gitt.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå