Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Nima?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er foreldrene hennes? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det ser ut som en skrivefeil, men når jeg sier det høyt er det ganske fint.

 

om foreldrene hennes vet jeg ingen ting

Skrevet

At det ikke høres ut som et navn..? Men trenger ikke gjøre noe det. Hva kan du fortelle om navnet da?

Skrevet

De er utenlandske, fra midtøsten eller noe. Første som slo meg.

Skrevet

At dere ville ha en annen utgave for Nina eller Mina, og lite oppfinnsomme som fant på Nima

Skrevet

Der jeg kommer fra, Iran er dette et helt vanlig guttenavn. Vet om flere som heter det og syns det er et fint navn. Har aldri hørt det som et jentenavn, men syns det fungerer, det og.

Denne type navn er jo ganske "motete" i disse dager syns jeg. Men jeg ville tenkt at foreldrene er utenlandske da.

Skrevet

Kort og greit navn.

Vil anta at minst en av foreldrene har tilknytning til et annet land enn Norge.

Skrevet

UGLY, foreldrene er tilbakestående.

Skrevet

Kjempefint..på en sibirsk tiger!

Skrevet

Foreldrene er innvandrere, muslimer, og moren går rundt i en diger sekk for å skjule seg.

Skrevet

At man var litt uheldig og stavet Nina feil i papirene eller noe sånt, og var for late til å fikse det og tenkte "da får det bare være sånn".

Skrevet

Enig!! Vet noen som for mange år siden gav datteren navnet Marele, fordi hun ikke fikk hjelp til å fylle ut papirer og hadde ekstrem dysleksi. Det skulle nemlig være Madelen. Sånn kan det gå.

Skrevet

At de ønsket seg en gutt? Siden jeg bare har hørt det som guttenavn før...

Skrevet

Dragosta din tei nima nima nima yey?

Skrevet

jenta mi har en gutt i klassen som heter Nima.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...