Saftsuse 84 Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Vi har slitt og slitt.. Jada, vi har faste rutiner på leggetid, og vi unngår at hun blir overtrøtt, men alikevell, når hun kommer i senga, da er helvette løst... Føler vi har prøvd alt, og er veldig slitne! Bare gråter og raser og å legge henne kan ta flere timer av og til... Vi har lest og prøvd råd fra søvneksperter men ikke f... om noe skal funke! Hun er sta som et esel lillemor og hun gir seg ikke uansett. Hørte snakk om i dag om ei med samme problem, og hun hadde gått til legen og fått noe for å få hjelp.. Hva kan d ha vært, skulle vist være noe naturlig... Hvet ikke hva jeg egetlig synes om d, men vi vet ikke hva vi skal gjøre snart... Hilsen desperate foreldre
NormaJean Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Hun snakket nok om Melatonin.... Ta og google det Ellers er det vanlig å få Vallergan til barn som sliter med søvn. Google det og du, så snakk med legen
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Har du prøvd å kutte ut/ kutte ned på dagsøvnen? Vi har også en meget bestemt liten frøken, og hvis hun ikke er trøtt nok ved legging kan hun holde på leenge, sinna som få Etter at vi kuttet ut dagsøvnen ber hun selv om å få legge seg, og sovner på et blunk!
Marbella Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Vi fikk Vallergen når min gutt var 2,5 år og da hadde han ikke sovet en eneste natt siden han ble født.... Men han sovnet fort men våknet etter 3-4 timer og holdt det gående til i 5-6 tiden hver morgen. Han fikk Vallergen og jeg burde fått sovemedisin jeg og...... Vi hadde også lest og prøvd alt mellom himmel og jord for og få han til og sove.....har to barn til og der har vi fulgt akkurat samme rutiner som vi prøvde på gutten vår..... de har bestandig sovet godt. Oppsøk hjelp før dere sliter dere totalt ut:) Vi fikk anbefalt og ikke kutte ned på dagsovingen fordi søvn avler søvn, men det kommer jo sikkert ann på hvor gammel barne ditt er Lykke til:)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Vi fikk prøve melatonin til Matilde i og med at hun hadde problemer med innsovninga, og at hun våkna etter noen timer igjen. Det fungerer ikke fantastisk, som vallergan, men så er det heller ingen bivirkninger og er ikke vanedannende. Det er verdt å prøve det først. Vi syns hun sovner litt lettere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå