Gå til innhold

Klør!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for to uker siden. Fikk noen sting og beskjed om å dusje to ganger om dagen med grønnsåpevann. Jeg er også barbert nedentil. Nå klør jeg som bare det. føler at det stikker overalt! Virker også som om jeg er litt tørr der nede og at alt henger seg opp i bindet.... Noen som har noen tips? kan jeg smøre med litt krem? Ganske sikker på at det ikke er sopp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Natusan zink salve.

Skrevet

Eller stødpulversalve tror den heter det... Er lettere å vaske den bort

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hei,

Jeg skriver dette innlegg for å advare mot å bruke den nye ”Natusan First Touch” zinksalve.

Jeg har erfaring med at det har gitt forverring i blei utslett hos gutten vår på 11 måneder etter å ha brukt av denne. Jeg brukte tidligere den "gamle" blå natusan zinksalve til datteren vår, den var veldig bra. Tror dessverre at det at det er blitt tilsatt citric acid og panthenol i den nye ”Natusan First Touch” zinksalve gjør at det gir mer svie og rødme.

Jeg har nå skrevet en e-post til produsenten på e-post adressen som var anført: [email protected]

Anbefaler andre som opplever dette å skrive til produsenten samt advare andre småbarnsforeldre!!!!!!

Det ligger samme erfaringer med at barn får ekstra svie av ”Natusan First Touch” zinksalve på andre debatfora se blant annet:

http://hjemmemamma.com/trinesverden/?p=2888

En bekymret Mamma

Skrevet

Takk for tipset. Skal følge med på det da lillefrøken har slitt litt i det siste. Vi har den i barnehagen så skal høre om de har brukt den!

Skrevet

Avsporing: hvorfor er du nybarbert 2 uker etter fødsel??

Skrevet

Hvor nybarbert er du? Hvilken grønnsåpe har du brukt?

Skrevet

Hun skrev barbert, ikke nybarbert.

Til HI: Er det ikke stingene som driver og løsner? Jeg husker jeg klødde noe vanvittig etter fødselen selv. Det var så ille at jeg dro tilbake til barsel og fikk fjernet stingene etter 8 dager. Da ble det bedre:)

Skrevet

Om du er barbert kan det være derfor. Det kan hjelpe å barbere etterveksten, for det kan klø noe forferdelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...