Gå til innhold

Kjønnsvorter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har vortelignende utvekster på penisroten og på venusberget (heter det det på en mann?)

Har har hatt det så lenge vi har vært sammen og det er ikke på noen måte plagsomt. Jeg har ikke fått det. Han påstår at det bare er sånn, at det sannsynligvis skylles fuktighet, da han har jobbet mye som dykker. Jeg tror kanskje det kan være snakk om kjønnsvorter, men da ville vel jeg også ha blitt smittet, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger ikke å bli smittet.. man kan også få små vorter som forsvinner av seg selv uten at du merker det.

Skrevet

Ingen som kan noe om kjønnsvorter?

Skrevet

Men kan man få vortelignende greier uten at det er virus? Altså fra friksjon og fuktighet?

Skrevet

Mannen skyter også inn her at kjønnsvorter er lokalisert til penishodet og ikke til roten og området rundt?

Skrevet

Eneste jeg vet er at man kan ha kjønnsvorteviruse uten å merke at man har vorter. Å fra man blir smittet kan det gå 6 månder + før man får utbrudd. Vortene kan gå vekk av seg selv og trenger ikke å være plagsome.

Skrevet

Jo kjønnsvorter kan man få rundt skafte,penishode,selve penisen og rundt anus.

Skrevet

Jeg ble smittet av kjønnsvorter for mange år siden.. fikk bare innvendige og var ikke klar over de... Hadde og en kjæreste som hadde de og sa det var "normalt"... Jeg fikk celleforandring og begynnende kreft av de og måtte operere... Endte med at de måtte fjerne halve livmorhalsen og livmortappen... Sier ikke at du har det men vær smartere enn meg og sjekk deg... Hadde spart meg for mye tårer og vanskelige svangerskap om jeg hadde...

Skrevet

Det kan være skinn vorter også. Men få mannen til å skjekke det opp!

Skrevet

Mente ikke å skremme deg.. Ville bare si at d er en alvorlig ting og en bør sjekke seg om en har den minste mistanke :)))

Skrevet

Hva er skinnvorter da? Ikke seksuelt overførbart? Disse ligner på løs hud i litt mørkere farge enn resten av huden. Sånn som noen har under armene.

Skrevet

Jeg er jo til Gu en gang i året, og der tar de celleprøve av meg, er det nok, eller skal jeg be om noen andre prøver?

Skrevet

Om man har det viruse som gir vorter,så er det ikke kreftfremkallende. Har man kjønnsvorteviruset som ikke gir vorter ( celleforandring) er det kreftfremkallende.

legen ser forskjell på om det er farlige vorter eller ikke.

Er det ikke farlige vorter og de ikke plager deg,gjøres det ikke noe med de.. da forsvinner de av seg selv. Men man har bestandig viruse i kroppen.

Skrevet

Tror d holder :)) var ivertfall d jeg måtte ta 2 ganger i året de første 5årene etterpå for å se om de kom tilbake... Men er jo ingen gynekolog så er sikkert best å spørre..

Skrevet

trenger ikke å be om andre prøver. Er det ikke forandring på celleprøvene dine er det ingenting å bekymre seg for. Kjønnsvorter er vanligst ufarlige. Å GU ser om det er noen grunn til bekymring. :))

Skrevet

Men tilbake til det egentlige spørsmålet; kan det være som mannen min sier, at han har vorter, uten at det skylles seksuelt overførbart virus?

Skrevet

Vet ikke. Men man trenger ikke å få kjønnsvorter av å bli smittet over sex.. Man kan få det av å bruke samme hånduk o.l som en som har viruse.

Skrevet

da er d mest trolig skinnvorter..

Skrevet

Hva er skinnvorter?? Prøvde å google det,men det kom ingenting opp.

Skrevet

Kjønnsvorter smitter seksuelt. Jenter blir også smittet, men ofte er de ikke synlige på jenter. Han bør gå til legen og få behandling mot dette (et middel som pensles på vortene).

Skrevet

Kjønnsvorter er mer "blomkålaktige". HArde og rue og blir heller lysere enn mørkere..Jeg synes det kan høres ut som "skinnvorter" (jepp, sånne man kan få bitte små av under armer etc) eller at det er irriterte talgkjertler eller noe sånn:o)

Skrevet

Skinnvorter er rett og slett bare ufarlige vorter som er kun av skinn..

Stikker ut som vorter, men er ikke farlige.

Ja, slike som noen har under armene :o)

Helt ufarlig. Men få han til å sjekke det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...