Gå til innhold

Startet i det stille på en slankekur i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drikker Nutrilett til frokost/lunsj + en gulrot/eple, vanlig liten middag, en shake til og et grovt rundstk/knekkebrød med kalkun/kylling og tomat på til kvelds.. Blir nokk å bytte litt på pålegg og sånnt, men tror det skal gå. Håper iallefall det :S Noen som vet om dette ser greit ut? Kan ikke dette :/ Har aldri slanket meg før..

Holder også slankingen hemmelig for sambo og familie. De vet jeg ikke er fornøyd med meg selv, men orker ikke fortelle dem at jeg skal prøve nå... Er så redd sambo skal si; Jaja, får se hvor lenge det holder! Eller hvis jeg sprekker at jeg får høre det i langsamelig tid etterpå...

Jeg er 173 høy og 75,8 kg i dag..

Håper på å gå ned til rundt 67...?

Hva tror dere? Kan jeg klare det...?

Har også sluttet med alt godteri og brus. Drakk iallefall en halv liter brus om dagen + sjokolade og potetgull... Erstattet med frukt hvis jeg får lyst på noe.. Og vann. Ca 2 liter per dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør vel i grunnen komme et godt stykke bare med at du har kuttet ut godteri og brus. Bare pass på at du ikke er for streng med deg selv nå. Trener du? Fysisk aktivitet er lurt, og pass på at du spiser nok (sunn) mat.

Skrevet

Og lykke til :-)

Skrevet

Jeg tror du kommer til å gå ned med den dietten der, men cluet er å trene samtidig. Da vil du nok få et bra resultat. Begynn med kondisjonstrening og gå over til styrketrening samtidig når du nærmer deg målet ditt.

Hva drikker du forresten av væske bortsett fra nutrilett?

Du burde starte hvert måltid med et stort glass vann. Også er det lurt å spise sakte og tygge maten godt:).

Lykke til:)

Skrevet

Trener ikke, nei :/

Har aldri gjort det heller..

Elsker å gå tur i fjellet, så det gjør jeg mye på sommeren/høsten. Ellers fisker jeg mye med fluestang og gjør masse sånne "ute-ting". Selv om det har blitt minde siden mini ble født...

Spesielt i det siste da jeg plutselig har blitt så utrolig plaget med bekkenet. Får kjempevondt hvis jeg går 500m. Fremme i skambenet og midt på rumpeballen :( Utrolig trist. Savner å gå i fjellet kan man si, da jeg var veldig gravid på sesongen i fjor.. :(

Og, takk :))

Skrevet

Jeg har samme høyde som deg, men er 10 kg tyngre (errrm).

Har også startet slankekur i dag :-) Tror at mine tidligere slankekurer har vært for drastiske. Har tidligere prøvd både fastekurer og annet. Så jeg vil spise en del mer enn det du gjør, da jeg syns din slankekur bærer litt preg av overdrivelse. Husk at man skal klare og leve på dette i månedsvis...

Skal prøve å være tålmodig denne gangen (off..)

Før fødselen var jeg medlem av vektklubb.no og gikk ned noen kilo på det, men vil klare det selv denne gangen. Tar også en del tid å bruke skjemaene de har på vektklubb.no, selv om jeg lærte en god del av dem.

Skrevet

Jeg går på noka. Men bruker nutrilettbar isteden for nokabar. Pga smaken.

Noka shaken er god og mettende, og nutrilettbarene er virkelig gode om de ligger i kjøleskapet =)

Jeg drikker shake til frokost, spiser 1 1/2 bar til lunsj, vanlig, men sunn og begrenset mengde middag og shake til kvelds.

De dagene jeg er tidlig oppe legger jeg inn en shake eller 1 bar til.

Jeg er ikke flink til å drikke vann, det blir masse pepsi max =(

Var rett over 100 kg når jeg begynte i mai. Er 93,8 nå. Det har stagnert litt i 2 uker nå, men det går rette vei =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...