Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Jeg og barna har vert noen dager hos mine foreldre. I tillegg hadde jeg med min nevø, pga at foreldrene har hatt litt mye i det siste, og jeg tenkte at de trengte litt fri. Det var altså jeg som spurte om de ville jeg skulle ta han med. Denne nevøen er på min mann sin side av familien, han er altså ikke i familie med foreldrene mine. Ene kvelden gikk jeg på besøk til en venninne, mens foreldrene mine passet barna. Da min svigerinne fikk vite dette, ble hun skikkelig sur. Mente jeg ikke kunne tilby meg å passe nevøen min, og så overlate han til foreldrene mine. Må ærlig innrømme at jeg ble tatt litt på sengen, hadde ikke tenkt tanken at jeg burde spørre henne først. Men burde jeg det? Til info så er nevøen min 4 år. Vi hadde vert der noen dager før den kvelden jeg var vekke, så han var trygg på foreldrene mine. Er det jeg som er ubetenksom, eller min svigerinne som er hysterisk?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Hmm....Jeg kan på en måte skjønne henne litt. Men jeg mener ikke at du har begått noe lovbrudd akkurat. Hvis hun aldri har truffet foreldrene dine eller ikke kjenner dem spesielt godt så er det nok grunnen til at hun reagerer. Det hadde nok jeg gjort også.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Jeg synes vel at din svigerinne her overreagerer litt. men du vet hønemor osv.. Synes at du var omtenksom jeg som tok med deg nevøen din, og at du ville møte en venninne er vel helt ok ikke bry deg om dette, hun har kanskje andre bekymringer som du sier , og da kan man jo bli litt følsom.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Hun har truffet de mange ganger, de er jo alltid alle sammen her i bursdager og sånt. Men får vel huske det til neste gang. Hvis det blir en neste gang da, er jo ikke så gøy å reise hjem til foreldrene mine dersom jeg ikke kan ta en tur ut for å treffe gamle venner. HI
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Det kan også være hun ble pinlig berørt av at to nesten fremmede mennesker ble "belemret" med hennes barn. Kanskje hun følte de burde hatt betaling for det...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #7 Skrevet 7. juli 2010 Nei, jeg synes ikke dette var feil av deg. Hvis barnet er trygg på foreldrene dine ser jeg ingen problemer med at du gikk ut noen timer.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #8 Skrevet 7. juli 2010 Takk for svar! Får huske at neste gang jeg inviterer med nevøen min (eller noen av de andre nevøene/niesene), så sier jeg på forhånd at det kan hende at mine foreldre passer barna litt. Er ikke så ofte jeg har barnevakt, så når jeg er hos foreldrene mine, synes jeg det er godt å kunne "lufte meg" litt... :-) HI
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. juli 2010 #9 Skrevet 7. juli 2010 Jeg er litt enig i 23.09. Kanskje hun syntes det var litt flaut. At de skulle passe hennes barn. Men det var kanskje litt overdrevent, men kan være hun ble tatt litt på senga og reagerte litt kraftig og!? Synes det var veldig snilt av deg og ta med deg nevøen din!! Det er godt å lese her inne at folk hjelper hverandre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå