Gå til innhold

noen alenemødre i trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! er det noen alenemødre i trondheimdistriktet? har selv en baby på 7 mnd. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaa , - Har en gutt på 1,5 :)

Skrevet

Hei. Jeg er 30+ og har ei på 1,5 år:-) Koselig å se at vi er flere inne på dette forumet som er alene med barn, i min omgangskrets er "alle" lykkelig gift med 2,4 barn;-)

Skrevet

Hei:) Jeg er 32 og alene med ei lita ei som er ni måneder:) Koslig at vi er flere her inne fra vakre trøndelag:)

Skrevet

Jeg er snart 20 med ei lita tulle på 11 mnd ;)

Skrevet

35 år og alene med en på 10 mnd. Nyinnflyttet til Stjørdal!

Skrevet

32 år og alene med en gutt på snart 5 mnd :)

Skrevet

så kos å se at det er flere i "samme båt" ;) ble alene med vår datter for 2 mnd siden,så dette er veldig nytt for meg :) lillemor er nå 7 mnd å stortrives slik som det er nå. Hvor i vakre trøndelag holder dere til? øst her :)

Skrevet

simsimm.. holder til i øst:) Kanskje vi skulle tatt ett alenemødre treff??

Skrevet

Hei. Jeg er alene med en datter på 2 år. Bor på Tiller og er 39 år.

Blir gjerne med på treff med andre alenemødre :))

Skrevet

Er med på treff :) hadde vært kjempekoselig ;) forslag? :)

Skrevet

Hei. Nylig alenemor med ei på 1.5 år. Bor i Trondheim og er 28 år. Lurer fælt på hvordan den nye tilværelsen blir!

Skrevet

Alene med ei på snart 7 mnder...

og er 26 år selv,

hadde vært noe å laget et treff da,

greit å bli kjennt med folk i samme situasjon,

må innrømme at jeg føler at ikke alle forstår hvordan det er,

kanskje lettere om man er der selv....

Skrevet

ja d er sant! ikke så mange som forstår hvordan det er. Men litt lettere for den som er i samme båt. Noen som er interresert i en kaffe på solsiden da?

Skrevet

Jeg er ikke fra Trondheim, men flytter til Stjørdal for å gå på skole nå i august. Jeg kjenner ikke en sjel der oppe, i alle fall ikke med barn, så det hadde vært greit å stifte noen bekjentskaper...

Skrevet

hei:) koselig å ikke være alene ja.:) et treff høres kjempekoselig ut.

jeg er 35 år og har en gutt på 4 mnd. men uten nettverk blir dagene lange med bare lillegull og meg. føler meg ensom til tider ja.

Skrevet

ja kaffe på solsiden høres helt ut som medisin for ensomme alenemødre:) når da? noen forslag?

• 1 måned senere...
Skrevet

hva med nå i september? har vært opptatt med flytting nå,så beklager sent svar! :)

Skrevet

Hei, la oss prøve å få til ett treff? Hva med den blåbær kafen på solsiden? Plass til vogner også der?

Skrevet

høres bra ut d! noen dager som passer for dere?

Skrevet

Jeg vil også være med på møte =D

Er alenemamma på 24 til ei snuppe på snart 20 mnd. vi har akk flyttet til Tr.heim grunnet skolegang, og siden jeg ikke kjenner en skjel her med barn vil jeg gjeeeeerne komme i kontakt med andre alenemødre :) Send gjerne PM om noen vil treffest før møtet også :)

Skrevet

Hei ser ut til at de fleste har "fallt" ut av tråden her.... men vi må prøve å få til en kaffe en dag... er og innflytter men har mange betjente og kollegaer men fint å møte med andre i samme livssituasjon.

Hva med en formiddag neste uke.... bare fastsette en dag så ser man om noen kommer... onsdag kl 11 på solsiden? Det er jo midt i byen også..... noen som kan da? Hva med den blåbærkaffeen?

Skrevet

bare blåbær du tenker på?

kan komme jeg... flere?

Skrevet

Ja er nok det den heter:) Det er iallefall midt i byen og de fleste vet hvor det er selv om de er innflyttere:) Håpe flere hvier seg på til onsdagen. Vi får avtale noe om hvordan vi skal kjenne igjen hverandre når vi kommer dit:) Blir koslig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...