braveheart Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 press/"stiv i underlivet" NYTT 22:29 7.07.2010 Er nå i uke 35 og magen har ikke seget ned ennå.våknet idag med at jeg var liksom litt mørbanka i underlivet eller helt øvers på innsiden av lårene...lurer på om det har noe med om babyen holder på å sige ned...litt dårlig forklart kanskje,emn noen som vet?
Melkerullen Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Det er godt mulig det er hodet som er på vei ned i bekkenet, ikke dermed sagt at det er festet enda. Tulla mi har ligget med hodet ned en stund, men først hos legen idag hun sa at det er begynt å bli festet (er 37+4). Når hodet går ned i bekkenet, hjelper det til å stabilisere bekkenet, samtidig vil det jo føre til litt mer press utover/nedover, derfor kan du få den litt "mørbankete" følelsen. Nå er jeg ingen fagperson, men litt erfaren begynner jeg å bli, så dette er min tolkning av det hele:) Magen min er bare såvidt begynt å synke, men det skal visst komme nå, ifølge jordmor, da skal det ogs bli bedre plass for oss til å puste, herlig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå