Violet Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Er et eller annet med nesa mi, aner ikke hva.. Det begynte i mars med at jeg ble fryktelig tørr i nesa, og det kjentes ut som jeg hadde glasskår i nesa når jeg kom borti den! Er fortsatt tørr, men bruker sånn neseolje for å holde den fuktig! Hver morgen når jeg våkner har jeg svære, gule skorper i nesa som forsvinner når jeg pusser nesa, men de kommer jo tilbake litt etter litt! Blir sprø snart! Som om ikke det var nok har jeg sprekker helt i kanten på nesa som begynner å blø når jeg snyter meg! Noen som har noen ideer om hva det kan være, hva jeg evt kan gjøre for å få det til å forsvinne? Har brukt brulidine sårsalve..
HerGårDetUnna!!! Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Hadde ei venninne som hadde sår i nesen som ikke ville gro, var veldig plagsomt for henne. Hun var tørr i nesen hele tiden og nøs konstant fordi det irriterte. Hun fikk en salve av legen som hjalp. Tror det var en infeksjon eller noe som hadde satt seg i nesen. Har du snakket med de på apoteket? Eller vært hos legen?
gerd Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Det første som slår meg er å la skorpene være i fred - det må få gro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå