Gå til innhold

Avent flaske\barnemat varmer..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har den? Er du fornøyd?

Kan man velge temperatur? Kan man kjøle ned mat i den og? Tenker da om vannet er 70g, og man vil ha den til 40g.

 

Har sett litt på den, men vet ikke helt om den er nødvendig. Nå varmer jeg flaskene i mikro, og det tar jo ikke mange sekundene, men blir jo ofte ikke rett temp, og må prøve meg frem hele tiden. (Dårlig mikro). Og når vi skal begynne med barnemat, så er det kanskje greit.. Tar den Avent via begre?

Har nemlig en god del barnematporsjoner i sånne begre. Og skal lage flere etter hvert..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avent tar aventbegere også. Men tror jeg heller hadde kjøpt en ny mikro, pga denne flaskevarmeren tar år og dag!

Ikke er den heller alltid til å stole på ang riktig temperatur.

Den er kun for oppvarming! Ikke avkjøling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...