Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 det er en fyr jeg har hatt litt kontakt med i vår... Vi møttes noen ganger og hadde det koselig, men så har det en liten stund vært rolig mellom oss... Vi melder lit no igjen, og spørsmålet om å finne på noe, ligger og venter på et svar fra meg!!! og så vet jeg ikke helt hva jeg skal svare ham!! hadde vært kjekt å truffest, men jeg er litt usikker på hva dette er... om det er noe som kan bli noe... er koselig og snill og grei... og vi får det sikkert koselig... vet ikke hva vi skal finne på da... (forslag??) Går jo an å treffe han engang til, for så å se.....?? se om det jeg tenker på nå, stemmer med når jeg er sammen med ham... Er nok litt usikker, siden vi nå har hatt det litt rolig, og så på igjen... Eller sist jeg så ham, så var jeg intr. å se ham igjen for å finne helt ut av hva dette var, litt usikker da også, men ville se ham mer for å finne det ut... et lite pluss akkurat nå, er at ungene skal på ferie, og jeg kan treffe ham mye - om jeg vil... men hvis jeg finner ut at jeg vil - hvordan siiiier jeg det!!??? hehehehe har ikke vært på date på åååårevis... og dengang gikk det jo i boks........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå