Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har hatt en feeling på Spania siden jeg så draktene deren første gangen.. Så jeg har satsa "pengene" på Spania dette vm. ....Om jeg har rett er vel rett og slett bingo, men jeg og Blekke nede i Tyskland er visst enige i dag jaffal
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Hvis du er uinteressert i fotball skjønner jeg ikke at du gidder å åpne innlegget. Jeg tror, og håper tyskerne vinner!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Ikke jeg, for blekkspruten har sagt Spania! For øvrig driter jeg i fotball, syns bare blekkspruten er artig!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Både Melodi Grand Prix og VM blir for mye for det selvhøytidlige folkeslaget. Hva er det neste? På an igjen med å gjøre Europa om til Germania?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #7 Skrevet 7. juli 2010 Jeg tror Tyskland vinner, men håper på Spania.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #8 Skrevet 7. juli 2010 Jeg tror! snåsamannen tippet at Tyskland vinner VM, tror mer på han enn en blekksprut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå