Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Jeg skulle egentlig ut ikveld. Mannen skulle være hjemme med barna. Men så ombestemte jeg meg, ville heller bli hjemme og kose meg med mannen, slappe av og se fotballkamp. Dermed finner han ut at han skal gå ut, siden jeg jo likevel blir hjemme. Jeg blir lei meg- han tror jeg er sur. Så jeg blir enda mer lei meg. Han går, ganske irritert, sier at han syns det er kjipt av meg å reagere slik bare fordi han skal ut. Jeg føler meg råtten og egoistisk som reagerer som jeg gjør, men klarer samtidig ikke bare å være glad for ham, ettersom jeg var innstilt på å kose meg sammen med ham. Ikke på å sitte her alene med barna, etter en hel dag alene med barna. Skulle ønske jeg bare kunne smilt, gitt ham et kyss og sagt "kos deg". Istedet er jeg idiot og viser mine sanne følelser. De blir omtrent like synlige på meg som om jeg skulle sagt det direkte til ham..: "Skulle ønske du hadde lyst til å bli hjemme med meg, slik jeg hadde lyst til å bli hjemme med deg." Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget. Kanskje er det flere som meg der ute? Kanskje kan noen fortelle meg det jeg allerede vet; at jeg er en tulling! Kanskje noen har forståelse for hvordan jeg reagerte..? Blæh... (
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Du gjorde det nok bare ikke klart hvorfor du valgte å bli hjemme...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Forstår deg veldig godt jeg!! Men, så har jeg lært meg å få litt mere bein i nesa og hadde sagt hvis mannen hadde luftet at han skulle ut istedenfor : "Men nå ville jo jeg bli hjemme med deg da! Og hvis alternativet mitt er å sitte hjemme alene, da vil jeg heller ut. Takk, kjære!", gitt ham et kyss, gått å stelt meg, sagt "elsker deg" og dratt. Ikke på en sur eller furten måte altså.. Bare..rett ut! Lære deg det, du også
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Jeg hadde aaaldri latt mannen stikke i stede hvis jeg ble hjemme for å kose neg med han!! Kommunikasjon?? Hva skal han da? På kino, trening eller ut å drikke på en onsdag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå