jentemamma Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Venter nr. to og skal kjøpe "ny" bil i løpet av høsten. Er godt mulig at vi prøver oss på en tett nr 3 og vil derfor ha en bil med plass til 3 bilseter. Tenker oss en brukt bil som er ca 4-5 år gammel og pris maks 150 000. Noen som har erfaring og gode tips??
Musemor med tre søte små Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Med 3 seter, regner jeg du mener 3 IsoFix. Citroent Pizzaso C4 (eller hvordan det nå skrives) har plass til 3 IsoFix seter. Den koster dessverre over 150K, men det er den billigste bilen jeg kommer på med plass til 3 IsoFix bak jeg kommer på. (Har selv vært og sett på mange, og endte selv opp med en Peogeut 5008, men den er dyr) Muligens VW Touran har plass til 3 seter. Den er noe billigere enn C4
2 boys & now pink Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Vi kjøpte en VW touran... Den har 3 punktsele i hele bilen, 2 skjulte seter i bagasje rom slik at den blir 7 seter... STORT bagasjerom, masse hendige luker og rom i hele bilen, god å kjøre.... vi betalte 140 000... 04 modell!
Sognerosa Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Vi hr Volkswagen Sharan. Det er en 7 seter, der man kan ta ut ett og ett sete. Tar man ut de to bakerste har man ett stort og godt bagasjerom. Her er det enkeltseter og alle har trepunktsele. I denne bilen får man plass til tre barneseter av ulike slag. Vi venter nr tre i slutten av desember. Prisen varierer en del på denne bilen. Du kan være heldig å finne en 2005/2006 modell til 130 000,-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå