Gå til innhold

flere som ikke har fått OS for juni????

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønner ingenting her jeg nå ! huff.... hvordan forklarer man deet til hundre regninger som ligger og venter ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått jeg heller, er så forbanna. NAV lovte meg utbetaling for TO uker siden, nå i dag ringte jeg og fikk beskjed om 3-4 virkedager. Jeg gir meg over.

Skrevet

jeg får jo fast hver mnd, så jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke fikk nå, sææærli typisk siden det er den mnd som jeg sliter mest kan man si! helvete!!!

number1, får du det også fast, eller venter du på første utbetaling?

Skrevet

Du er vel ikke alene mor du da?? (mammaen til Nima)

Skrevet

jo er det gitt.

Skrevet

Venter på første utbetaling ja.

Skrevet

Hvorfor nevnte du ikke det når vi solgte deg bikkja da?

Skrevet

vi bor ikke sammen lenger, og forsto det måtte ende slik, fikk os tiiidli i juni, litt spesiell situasjon, så jo jeg er alene nå gitt.

Skrevet

dette er slike ting man kan ta på PM hvis det er noe du lurer på. OS får jeg nå, så men spurte fordi jeg ikke fikk det som planlagt nå.

Skrevet

jeg fikk.

Skrevet

PM kan du sende med noen andre, du visste det mest sannsynlig kom til å skje da du kjøpte han, det tar litt tid å behandle søknader og. Jeg har sendt deg mld på tlf din uten å få svar.. så da spør jeg her..

Hva har du gjort med hunden vår? jeg vil ha tlf nr til den nye eieren hans. takk

Skrevet

vel, det var en noe spesiell situasjon dette her. vel, jeg har ikke hatt tlf på gud vet, etter at min svømte i bassenget en tur. så du skal veldig gjerne få nr til han. herregud, ser jo han daglig nesten. nå var det ikke det dette gjaldt, og det kan taes over tlf.

Skrevet

da kan du sende meg nr hans:) spurte deg om det dagen etter du sendte meg mld,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...