Miss Dynamite Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 skjønner ingenting her jeg nå ! huff.... hvordan forklarer man deet til hundre regninger som ligger og venter ja!
V.A.B Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Har ikke fått jeg heller, er så forbanna. NAV lovte meg utbetaling for TO uker siden, nå i dag ringte jeg og fikk beskjed om 3-4 virkedager. Jeg gir meg over.
Miss Dynamite Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2010 jeg får jo fast hver mnd, så jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke fikk nå, sææærli typisk siden det er den mnd som jeg sliter mest kan man si! helvete!!! number1, får du det også fast, eller venter du på første utbetaling?
solstråla_mi Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Du er vel ikke alene mor du da?? (mammaen til Nima)
solstråla_mi Skrevet 7. juli 2010 #7 Skrevet 7. juli 2010 Hvorfor nevnte du ikke det når vi solgte deg bikkja da?
Miss Dynamite Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2010 vi bor ikke sammen lenger, og forsto det måtte ende slik, fikk os tiiidli i juni, litt spesiell situasjon, så jo jeg er alene nå gitt.
Miss Dynamite Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. juli 2010 dette er slike ting man kan ta på PM hvis det er noe du lurer på. OS får jeg nå, så men spurte fordi jeg ikke fikk det som planlagt nå.
solstråla_mi Skrevet 7. juli 2010 #11 Skrevet 7. juli 2010 PM kan du sende med noen andre, du visste det mest sannsynlig kom til å skje da du kjøpte han, det tar litt tid å behandle søknader og. Jeg har sendt deg mld på tlf din uten å få svar.. så da spør jeg her.. Hva har du gjort med hunden vår? jeg vil ha tlf nr til den nye eieren hans. takk
Miss Dynamite Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #12 Skrevet 7. juli 2010 vel, det var en noe spesiell situasjon dette her. vel, jeg har ikke hatt tlf på gud vet, etter at min svømte i bassenget en tur. så du skal veldig gjerne få nr til han. herregud, ser jo han daglig nesten. nå var det ikke det dette gjaldt, og det kan taes over tlf.
solstråla_mi Skrevet 7. juli 2010 #13 Skrevet 7. juli 2010 da kan du sende meg nr hans:) spurte deg om det dagen etter du sendte meg mld,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå