Gå til innhold

Krokofanten...bare tull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har handlet ulltøy til ungene på krokofanten.no tidligere og vært veldig fornøyd, men siste gang jeg handlet (som var i februar) fikk jeg ingen varer. Har sendt mange mail og ikke fått noe svar. Jeg blir så DRITforbanna, at det går an å være så useriøse!!!

Er det utsolgt så er det greit for meg, men gi meg ihvertfall en tilbakemelding... ikke en dritt, ingen svar på hvorfor varene ikke har kommet. Vurderer TV2 hjelper deg, slik at jeg ihvertfall kan advare andre fra å handle der! Noen fler med samme erfaring eller er det bare meg de ikke liker....???

Egentlig veldig synd, for jeg har vært kjempefornøyd med de klærne jeg har handlet tidligere og skulle gjerne ha handlet mer der....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gikk konk i vinter en gang, men har ikke giddet å ta ned nettbutikken.

Skrevet

De har gått konk ja, men vil ikke innrømme det.....jeg ringte og etterlyste varen jeg hadde bestilt (det var vel i januar og før de fjernet sine private mob.nr). Jeg fikk heldigvis varen jeg hadde bestilt (den kom uka etter jeg hadde ringt), men det hadde nok noe med at jeg fikk snakket med eier på tlf! Jeg spurte også om de hadde gått konk, men fikk til svar nei....så der var det en stor løgn ja!

Skrevet

De er konk som bare det ja.

Sjekk i www.brreg.no

Skrevet

Synd da, for jeg likte virkelig klærne deres....

Mem da vet jeg det, takk for info.... da kan jeg være litt mindre sint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...