Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv hatt blødning i to dager nå. Skal på ultralyd i morgen. Har ikke stort håp om at det er liv, men et bitte lite håp har jeg jo. Har ikke blødd så mye, men det har vært friskt og noe levret blod og det er jo ikke bra tegn. Ca 6,5 uke på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde endel i uke 11 når jeg gikk med gutten vår.

Skrevet

Ja, jeg blødde en dag med friskt blod i uke 7, og brun utflod to dager etter det. Hadde sett hjertet slå dagen før jeg begynte å blø. Så også babyen i uke 12 på UL.

Har ikke blødd mer, og er nå 14+2 :)

Skrevet

Takk for svar. Gir meg jo et lite håp å høre fra dere, men jeg tør ikke håpe for mye.....Gruer meg til i morgen :-(

Skrevet

Jeg hadde og levret blod, men det gikk bra som sagt :)

Ønsker deg lykke til. Vet det er vanlig å blø rundt den tiden der.

Klem!

Skrevet

Ja, jeg hadde blødninger med nr. 1. Rundt uke 7-8, men ikke så mye som vanlig mensblødning. Var inne til UL for sikkerhets skyld ;)

Ingen blødninger med nr. 2

Skrevet

Spottet brunt to ganger og hadde så en kraftig blødning med noe som kunne tolkes som blodslintrer i uke 9. Fikk ul dagen etter og fikk se et bankende stabilt hjerte. Er nå i uke 12 og har ikke blødd siden.

Fikk også vite at en SA hadde kjentes som kraftige mensmurringer til smerter.

Så spørsmålet er om du kjente noe eller ikke.

Skrevet

Takker for meg for denne gang og håper jeg kommer snart tilbake. Valgte å ikke dra på ultralyden da jeg ikke er i tvil om hva som skjer lenger. Gradvis sterkere blødning for hver dag, dette er tredje dagen, med mye blodslintrer. Lykke til alle dere andre og håper jeg skriver her igjen snart.

Klem

Skrevet

Huff da, det var leit. Du skal se det går bra neste gang og det er sikkert ikke lenge til :)

Masse lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...