Emil & Røra Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Her sitter vi og skriver på nettet, alle tilsynelatende med spørsmål relatert til hvordan de kan være best mulig foreldre og ta vare på barn. Så legges det inn et innlegg hvor en ber om råd til hvordan ivareta et annet barn som kanskje trenger det - ved å kontakte barnevernet. Og hva skjer? Jo mange av de barnevennlige menneskene bruker tid på å skrive hetsende innlegg om vedkommende , hennes kompetanse og proffesjonalitet i steden for å backe opp og gi råd!!!!???? Jeg har jobbet med barneleger, lærere, barnehageansatte +++ som ikke har vist hvosdan de sender bekymringsmelding. Og for å være ærlig så vet jeg ikke helt hvordan jeg skulle ha gått jeg helelr. På kommunenivå er å øke kompetansen om dette en ting som prioriteres fordi folk ikke vet og defor ikke melder. Kjære HI i det innlegget jeg sikter til. Drit i idiotene. Ta kontakt med barnevernet og be om råd. Du kan ta kontakt med dem anonymt hvis du ønsker det.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Det er der lederen kommer inn, de skal ha slik kompetanse. Man rådfører seg alltid med leder framfor et forum på nett.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Ja man gjør alltid som det står i boka...... skikkelig menneskekjenner du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå