Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Reflex, har brukt det de siste 3 årene på begge ungene....det holder minst 2 sesonger og har god bevegelighet. Relativt billig er det også :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Reflex. Men Lindex sitt Bamse regntøy er ikke så verst det heller
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #7 Skrevet 7. juli 2010 uten tvil troll sitt . best i test over bla reima. forskjellen fra reima ol er også at troll er 100 % naturlig framstilt , ingen farlige fargestoffer . bruker ikke andre merker selv. http://www.trollcompany.no/
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #9 Skrevet 7. juli 2010 Har reflex til 4åringen. veldig fornøyd. kostet meg 249 kr på tilbud:) Har en søtt sett fra Cubus til 1åringen. kostet meg 50 kr på tilbud:)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #10 Skrevet 7. juli 2010 Jeg er veldig fornøyd med et merke som heter Boco (regnklær, dresser, fleece, ull). De selger det hos Bogerud, og jeg har sett det i Catch-butikker også!
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 7. juli 2010 #11 Skrevet 7. juli 2010 Jeg kjøpte Reim sitt på tilbud, kosta 200 kr pr sett;) Det er veldi mykt og godt og bevege seg i. Jeg syns at det er mye mykere enn reflex sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå