NostraStoria Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 noe jeg har lyst å begynne med! Er helt grønn på området, så trenger tips fra dere - noen her som syr selv? Skal på biblioteket og låne bøker denne uken, ut og finne stoff osv...jippi! Kjekt med en ny hobby! Forhåpentligvis greier jeg etterhvert å sy noen kjekke bukser eller drakter til mini. Hvilken symaskin anbefales for nybegynnere? Eneste erfaring er fra heimkunnskapen på ungdomsskolen, som begynner å bli en god del år siden!
Hikken Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Jeg var helt grønn da jeg begynte å sy for halvannet år siden, og da satt jeg med mammas 23 år gamle Bernina. Kjøpte meg en Janome jubilee 85 i fjor sommer, og er kjempefornøyd! Akkurat passe med "fancy ting" og veldig brukervennlig ) Jubilee selges ikke lenger, men DC4100 er arvtagern, enda litt finere )
BlåBlå Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Sjekk ut Sykroken.net Masse tips, ideer og inspirasjon.
Hikken Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Min ble kjøpt brukt, og siden jeg sjelden stikker nesa mi utenfor mitt trygge Bærum vet jeg bare om sybutikken i Sandvika ;o) Og jo, sysiden.no ellerno!
Hikken Skrevet 7. juli 2010 #8 Skrevet 7. juli 2010 Og sjekk www.sykroken.net , MASSE inspirasjon og fullt av snille damer og menn som kan hjelpe når man står fast )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå